superted81 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Lei campingbil Det har vi gjort... 6-manns campingbil og plass på Hove Camping! Blir tidenes festival! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Meg og to andre skal forhåndsbestille plass på campen der. Ellers blir det vel festivalcampen. Ikke at det egentlig er noe å klage på, men Hove Camping har cola. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Den svenske festivalen West Coast Riot (Gøteborg) har den sinnssvake lineupen. Den er den 26. juni, og har Bad Religion og Flogging Molly på lineupen slik som Hove, men også NOFX, Lagwagon, Tiger Army og Comeback Kid (+ flere svenske band i samme gate). Kan ikke Hove prøve å få noen av disse? Medlemmer av NOFX og Lagwagon var jo på Hove i fjor med Me First and the Gimme Gimmes, så de har sikkert lyst til å ta turen igjen.. Det hadde i hvertfall gledet et aldrende poppunk/skatepunk-hjerte Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Lei campingbil Kan man kjøre den på vanlig førerkort? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vet ikke. Kommer kanskje litt ann på størrelsen.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hmm. Sikkert lettere å leie ei campingvogn. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Weeheyy! Da ble det frivillig jobb på meg også. Hadde gitt opp håpet om å få plass, men så i går bumpet det en liten mail med gode nyheter inn i innboksen min. Hva jeg skal jobbe som vet jeg ikke enda, men jobbe skal jeg. Flere her som skal være frivillig på Hove? Endret 27. april 2008 av Gaut1 Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hmm. Sikkert lettere å leie ei campingvogn. Absolutt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Koster sånn 8-10k for en uke med en B-sertifikat campingbil, da. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) @Gaut1: Ja, jeg skal jobbe som publikumsinfo. Endret 27. april 2008 av Henrik C Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Flere her som skal være frivillig på Hove? Så klart! Jeg skal jobbe som trivselsvakt/snill fyr/solskinnspatrulje, det samme som jeg drev med i fjor. Da var jeg også med backstage, rigga på Hovescenen og sånt. Fikk møte flere artister, det var en kjempekul jobb! Lenke til kommentar
aemil Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvordan er det med parkering hvis man kommer med bil? Koster det mye, og må man være tidlig ute for å få plass? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Black Tide kommer, står på Hoveplakaten, men er ikke bekreftet eller i dagsprogrammet. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvordan er det med parkering hvis man kommer med bil? Koster det mye, og må man være tidlig ute for å få plass? Koster ingenting, Og det er greit med plass. Værre for dagsparkering. Da kan det hende du må parkere lengre borte fra festivalen. Så det er greit å komme tidlig. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hvordan er det med parkering hvis man kommer med bil? Koster det mye, og må man være tidlig ute for å få plass? Koster ingenting, Og det er greit med plass. Værre for dagsparkering. Da kan det hende du må parkere lengre borte fra festivalen. Så det er greit å komme tidlig. Da vi kom andre dagen campen var åpen i fjor, så kostet det penger. Men det var overaskende billig, var bare snakk om noen hundre kroner for hele oppholdet, tror jeg. Det var i hvertfall såpass billig at vi ikke gadd å kjøre bilen inn til, og parkere i Arendal der jeg har familie. Men jeg regner med det blir mer trøkk i år. Så ikke regne med å få parkering ved festivalen. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg fikk en melding fra hove-gruppa på facebook om at midnight juggernauts skal bli annonsert snart, hvis det er tilfelle blir jeg glad Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Ti band som skal slippes innen fredag. Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Og der var Midnight Juggernauts bekreftet. Feita. Jeg har fått jobb i en av oppbevaringsbodene. Høres kanskje ikke så spennende ut, men jeg merker at jeg gleder meg! Dere må jo bo på festivalcampen, det er der det skjer! Bodde i en hytte like ved festivalen i fjor, men følte at jeg gikk glipp av noe i og med at jeg hele tiden fikk høre av andre at stemningen på campen var fantastisk. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Tror dere jeg blir stoppet hvis jeg ruller med meg 2 bilbatteri inn på festivalcampen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Neppe på festivalcampen, men om du prøver å plukke dem med deg innpå festivalområdet tror jeg nok du risikerer en smekk på fingrene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå