Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd

Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den svenske festivalen West Coast Riot (Gøteborg) har den sinnssvake lineupen. Den er den 26. juni, og har Bad Religion og Flogging Molly på lineupen slik som Hove, men også NOFX, Lagwagon, Tiger Army og Comeback Kid (+ flere svenske band i samme gate). Kan ikke Hove prøve å få noen av disse? Medlemmer av NOFX og Lagwagon var jo på Hove i fjor med Me First and the Gimme Gimmes, så de har sikkert lyst til å ta turen igjen.. Det hadde i hvertfall gledet et aldrende poppunk/skatepunk-hjerte

Lenke til kommentar

Weeheyy!

Da ble det frivillig jobb på meg også.

Hadde gitt opp håpet om å få plass, men så i går bumpet det en liten mail med gode nyheter inn i innboksen min.

:w00t:

Hva jeg skal jobbe som vet jeg ikke enda, men jobbe skal jeg.

Flere her som skal være frivillig på Hove?

Endret av Gaut1
Lenke til kommentar
Hvordan er det med parkering hvis man kommer med bil? Koster det mye, og må man være tidlig ute for å få plass?

Koster ingenting, Og det er greit med plass. Værre for dagsparkering. Da kan det hende du må parkere lengre borte fra festivalen. Så det er greit å komme tidlig.

Lenke til kommentar
Hvordan er det med parkering hvis man kommer med bil? Koster det mye, og må man være tidlig ute for å få plass?

Koster ingenting, Og det er greit med plass. Værre for dagsparkering. Da kan det hende du må parkere lengre borte fra festivalen. Så det er greit å komme tidlig.

Da vi kom andre dagen campen var åpen i fjor, så kostet det penger. Men det var overaskende billig, var bare snakk om noen hundre kroner for hele oppholdet, tror jeg.

Det var i hvertfall såpass billig at vi ikke gadd å kjøre bilen inn til, og parkere i Arendal der jeg har familie.

Men jeg regner med det blir mer trøkk i år. Så ikke regne med å få parkering ved festivalen.

Lenke til kommentar

Og der var Midnight Juggernauts bekreftet. Feita.

Jeg har fått jobb i en av oppbevaringsbodene. Høres kanskje ikke så spennende ut, men jeg merker at jeg gleder meg!

Dere må jo bo på festivalcampen, det er der det skjer! Bodde i en hytte like ved festivalen i fjor, men følte at jeg gikk glipp av noe i og med at jeg hele tiden fikk høre av andre at stemningen på campen var fantastisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...