Snikpellik Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hadde vært stilig! Selv om jeg havner på medarbeidercampen. xD Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Medarbeidercampen og miljøcampen ble vel slått sammen? Var ihvertfall slik jeg tolket denne posten på Hovemedarbeider 08 sin Facebook-wall. "Det er såpass mange frivillige som har ønsket å bo på miljøcampen at vi gjør hele frivilligcampen om til miljøcamp. Det er selvfølgelig gratis for medarbeidere å bo der hele uka." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Og hva var det som var så spesielt med miljøcampen? At man måtte sortere søpla si? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Vampire Weekend bekreftet. Via MySpace foreløpig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hm. DevilDriver har et stort mellomrom i turnédatoene deres, henholdvis mellom 6. mai, 28. juni og 1. november. Kanskje vi får se en tur innom Norge? *håååpe* Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Haddde vært artig med DevilDriver, så kan det jo bli en diger moshpit også. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Vampire Weekend blir fett! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Og der ble Panic At The Disco klar som den siste headlineren. Visste jo de var booka, men en gigantisk skuffelse for min del at disse var siste headlineren.. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Skuffet litt som headliner ja. Tror ikke jeg kommer til å se dem. Liker én sang elns. av dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Visste jo de var booka, men en gigantisk skuffelse for min del at disse var siste headlineren.. Second that, men betyr dette at de ikke kommer til å slippe mindre band/mellomheadlinere? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 YES! Haha, jeg synes de er drit kule! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Mangler fortsatt 3-4 mellomheadliner ja. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Er Panic At The Disco den "massive" hypa headlinern? Wtf? *Skuffa* EDIT: Hi!Panic At The Disco er co headliner. Den såkalte massive headlineren får vi avklart idag. 50/50. MVH, TG Hi!Det vil bli avklart i kveld / morgen tidlig om denne headlineren vil gå inn. Den vil i såfall bli finansiert separat, og vil ikke gå på bekostning av de andre banda / bookingbudsjettet. MVH, TG Det kommer (fifty-fifty sjangs) en "ordentlig" headliner til! EDIT2: Avklares ikveld eller imorra altså! Men ikke sikkert det bil annonsert med en gang (vi får håpe vi ikke må vente for lenge). Jeg venter i spenning ihvertfall ... Endret 24. april 2008 av Überadri Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 dritfett, kan ikke si at jeg ble skuffa over PATD, det blir nok bra selv om jeg ikke har hørt på dem så mye. gleder meg mer og mer hver dag. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Lurer på hvem det kan være.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Artikkelen om Panic At The Disco er oppdatert. Står ikke lenger at dette er den siste headlineren. Håper, håper, håper! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ja, PatD var ihvertfall ikke den omtalte massive headlineren. Men om den kommer er ikke helt sikkert enda. Men får håpe på det ja! Noen spesielle dere håper/tror på da? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Aner ikke hva jeg skal tro lenger.. avkreftet-listen er lang. Kanskje det er snakk om et band som gjenforenes eller noe? Jeg legger mye i "massivt". Axl Rose sitt nye band? Haha! Morrisey? Nei, aner ikke jeg. Er mye massivt der ute, men hva som er aktuelt sliter jeg med å ha flere ideer til nå! Er sikkert bare Radiohead som har ombestemt seg, blitt billigere og plutselig kommer. xD Nei, har null peiling.. begynner å bli dramatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå