Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd

Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Medarbeidercampen og miljøcampen ble vel slått sammen?

Var ihvertfall slik jeg tolket denne posten på Hovemedarbeider 08 sin Facebook-wall.

"Det er såpass mange frivillige som har ønsket å bo på miljøcampen at vi gjør hele frivilligcampen om til miljøcamp.

Det er selvfølgelig gratis for medarbeidere å bo der hele uka."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hm. DevilDriver har et stort mellomrom i turnédatoene deres, henholdvis mellom 6. mai, 28. juni og 1. november. Kanskje vi får se en tur innom Norge? *håååpe*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Visste jo de var booka, men en gigantisk skuffelse for min del at disse var siste headlineren.. :(

Second that, men betyr dette at de ikke kommer til å slippe mindre band/mellomheadlinere?

Lenke til kommentar

Er Panic At The Disco den "massive" hypa headlinern? Wtf? *Skuffa* :no:

EDIT:

Hi!

Panic At The Disco er co headliner. Den såkalte massive headlineren får vi avklart idag. 50/50.

MVH, TG

Hi!

Det vil bli avklart i kveld / morgen tidlig om denne headlineren vil gå inn. Den vil i såfall bli finansiert separat, og vil ikke gå på bekostning av de andre banda / bookingbudsjettet.

MVH, TG

Det kommer (fifty-fifty sjangs) en "ordentlig" headliner til! :D

EDIT2: Avklares ikveld eller imorra altså! Men ikke sikkert det bil annonsert med en gang (vi får håpe vi ikke må vente for lenge). Jeg venter i spenning ihvertfall ...

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

Aner ikke hva jeg skal tro lenger.. avkreftet-listen er lang. Kanskje det er snakk om et band som gjenforenes eller noe? Jeg legger mye i "massivt". Axl Rose sitt nye band? Haha! Morrisey? Nei, aner ikke jeg. Er mye massivt der ute, men hva som er aktuelt sliter jeg med å ha flere ideer til nå! Er sikkert bare Radiohead som har ombestemt seg, blitt billigere og plutselig kommer. xD

Nei, har null peiling.. begynner å bli dramatisk. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...