Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd

Eplefe

Anbefalte innlegg

Oppmerksomme lesere vil få med seg at vi aldri har tatt i bruk så mange utropstegn før. WTF?
!!! (chk chk chk) ?

Kan han ha rett? Eller er han litt "for smart" for Hove-folksa? :p

EDIT: Har de ikke stilt klokka etter sommertid i Arendal enda? Nå er den fem over! :p

Endret av Überadri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når kommer egentlig de bra bandene? Venter fortsatt.

Synes programmet er helt konge nå jeg. Kanskje du kan vinne på å sjekke ut noen av bandene som er booket, om mange av de er ukjente for deg.

Smaken er som baken, men man havner fort i midten med dårlig innstilling. Hove har booket mange fantastiske artister i alle sjangre etter min mening.

Lenke til kommentar

Dette blir en knall festival knuser jo både quart og Roskilde. Husk Hovefestivalen er en musikk festival og ikke en musikk festival. I det legger jeg at det er for musikk interesserte og ikke for typisk folk som hører på britney spears eller fergie, for de som hører på sånn musikk hører ikke mye på musikk og de hører heller ikke på musikk på måten det skal gjøres. Alt blir ødelagt nå tildags ved at folk hører på en sang der og en sang der, og ikke sånn som artisten la fram albumet. Et album skal lyttes til det skal være en helhet følelse, akkurat som en film du ser ikke den beste scenen fra den filmen og så den beste fra en annen.

Uansett denne festivalen treffer meg midt i blinken og gleder meg til følgene band:

ANIMAL COLLECTIVE

BABYSHAMBLES

BAND OF HORSES

BECK

BLACK KIDS

BULLET FOR MY VALENTINE

BOYS NOIZE

CRYSTAL CASTLES

DEERHUNTER

DUFFY

FAMILJEN

FOALS

//IN FLAMES

JAY-Z

LES SAVY FAV

M.I.A.

MGMT

MSTRKRFT

//OPETH

SIMIAN MOBILE DISCO

THE KOOKS

THE NATIONAL BANK

THE PIGEON DETECTIVES

THE RACONTEURS

THE TEENAGERS

THE USED

THE WOMBATS

YEASAYER

Lenke til kommentar
Når kommer egentlig de bra bandene? Venter fortsatt.

Synes programmet er helt konge nå jeg. Kanskje du kan vinne på å sjekke ut noen av bandene som er booket, om mange av de er ukjente for deg.

Smaken er som baken, men man havner fort i midten med dårlig innstilling. Hove har booket mange fantastiske artister i alle sjangre etter min mening.

Jeg syntes programmet ifjor var mye bedre, men hver sin smak :)

Det som frister:

Cavalera-gutta

Opeth

Lenke til kommentar

Synes det er en bra booking med The Used. Hove vil ha det "nye", og ikke det at The Used er så veldig nytt, men det er kanskje nytt på den måten at det første gang i Norge, og først nå folk begynner å se til de. En annen ting er at de har skaffet et band som så langt ikke er på noen andre festivaler i hele europa! Jeg synes det er godt gjort :)

Meeen, om The Used kræsjer med noen andre band jeg skal se, er det nok en det nok en sjangse for at de blir underprioriert.

Heia Toffen!

Lenke til kommentar
Er det sånn at jeg bør forte meg å kjøpe ukespass eller er det null stress?

Om du skal ha uansett, er det jo like greit å kjøpe nå, så er du trygg.

EDIT:

Tatt fra Agderposten. Panic At The Disco, wuhu! Men det står at de kommer fra UK, en liten leif der.

186446.jpeg

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...