Anonym5656 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Joda. Men, det stoppa ikke meg uansett Jeg kommer forresten kanskje til å ha med en "Hove-bil" på campen i år. Hvis alt går etter planen. Det skal være en svart Caravelle(tror jeg) med hovelogo og diverse bandnavn tror jeg. Kan bli koslig, men sliter litt med å få lappen og få fikset bilen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Har du spurt Hovefestivalen om tillatelse til å bruke logoen deres og sånn, da? XD Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har du spurt Hovefestivalen om tillatelse til å bruke logoen deres og sånn, da? XD Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Har du spurt Hovefestivalen om tillatelse til å bruke logoen deres og sånn, da? XD Selvfølgelig. Da er det jo bare å kjøre på. Lykke til med den, gleder meg til å se resultatet. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg skal ditt for å se In Flames. Forresten, hvilken dag skal killswitch engage spille? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tviler på om det funker. Mora mi liker kompisene mine, men hun har ikke tillit til at noen av dem ikke kommer til å finne på sprell. Hun stoler heller ikke spesielt mye på meg for tida. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Dra med ei ålreit dame. Da funker det. Jeg lover Endret 16. april 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Lå 20 meter unna den der jeg. Uanz, i år er line-upen ikke noe spess, drar mest for selve festivalen og for ølet. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Kan hende det ikkje blir noko hove festival i år. Dei har penge trøbbel og må tigge fra kommunen. Med tanke på at dei har komme med penger før tviler eg på at dei kommer til å komme med 3 mill ekstra. LINK Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Det er ikke bookingene som ødelegger, sier de jo. Jeg vil tippe det er drenering av campen etc. pluss avtaler med Hove camping som muligens ødelegger litt, og at de derfor må få litt støtte. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Skummel tanke. Men jeg prøver bare å ikke tenke på det, og regner med at det vil gå greit. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Går nok bra skal dere se. "Vi er veldig sikre på at det blir festival", sier han [Morten Sandberg]. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jøss, trodde de gikk med overskudd jeg. De hadde vel ikke akkurat problemer med lite folk i fjor? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 "Sensasjonelt slipp ved midnatt…" Er rimelig sikker på at dette er The Used. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Faen, da skriker jeg i lykkerus og dunker hodet i veggen til jeg får hjernerystelse. (Fikk nesten det med Opeth og Converge og xD) Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Sørg for å ha et filmkamera nærme deg, så vi andre kan se også da. Er rimelig sikker på at du ikke får sove i natt pga. hodesmerter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Er rimelig sikker på at dette er The Used. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Er rimelig sikker på at dette er The Used. Hvorfor det? Fordi store deler av hoveforumet har skreket unisont etter bandet? Sørg for å ha et filmkamera nærme deg, så vi andre kan se også da. Er rimelig sikker på at du ikke får sove i natt pga. hodesmerter.Er for dårlig lys her inne. Satser på å slå meg selv i svime og heller våkne med hodepine i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå