Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd

Eplefe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Haha, de må har gjort en glipp, for slippet stod rett over nevnte artikkel? :p

Job For A Cowboy. Kan jo bli bra. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si at jeg ikke har hørt om Rival Schools før, men hørt igjennom et par sanger og dette var kule greier.

Sikkert en konsert jeg kommer til å gå på. :)

må legge til at jeg har oppdaget mye ny musikk etter å ha hørt på forskjellige band som er booket til Hove. :)

Lenke til kommentar

Rival Schools? OIoioioi, for oss som digger Gorilla Buscuit, Youth of Today og Quicksand så er dette en kjempebooking. Men har lest flere steder at konserten deres på Quart for noen år siden ikke var så ekstremt bra. Men hardcore funker alltid!

Lenke til kommentar
Går det ikke ann å kjøpe dagspass?

Det er noen dagspass til salgs, men de vil helst selge festivalpass.

«Dagspassene legges ut for salg til våren. Det vil kun bli lagt ut et begrenset antall dagspass. Grunnen til dette er at vi ønsker å skape en festival hvor den gode festivalstemningen er i fokus, i stedet for enkeltopplevelser.»

http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=50

Lenke til kommentar
Tror de blir lagt ut for salg senere ;)

Går det ikke ann å kjøpe dagspass?

Det er noen dagspass til salgs, men de vil helst selge festivalpass.

«Dagspassene legges ut for salg til våren. Det vil kun bli lagt ut et begrenset antall dagspass. Grunnen til dette er at vi ønsker å skape en festival hvor den gode festivalstemningen er i fokus, i stedet for enkeltopplevelser.»

http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=50

Takk for svarene. Mora mi mener jeg ikke er gammel nok til å dra på festival alene enda (er 16). Hun sier at festival er synonymt med alkohol (et lite snev av sannhet, men om jeg lover henne å ikke drikke så gjør jeg det heller ikke). Derfor stikker jeg heller bare nedenom på fredagen med In Flames og Opeth og tar Timesekspressen tilbake til Oslo igjen om natta.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner moren din litt.

Jeg var der første gang i fjor, og da var jeg 15 (fylte 16 to måneder etter), men jeg fikk dra fordi vi bor i Arendal, jeg skulle med naboen som mamma vet at er fornuftig og de hadde mulighet til å hente meg når jeg var der, hvis noe skjedde.

Så gjør som Dr. Jacoby sier, finn en venn som moren din liker og som er fornuftig, og så spør dere om dere kan dra sammen. Få foreldrene til å snakke sammen om det, så kommer dere nok frem til en løsning.

Lenke til kommentar

Blir veldig bra program i år! Gleder meg! :D Når kan man forvente at hele programmet (og tirsdagens headliner) er ferdig?

Og vil det være mange overlappende konserter? Det er jo tre scener. På f.eks. Øya er det nesten alltid 2 band som spiller samtidig. Er det slik på Hove og? Er så mange band jeg vil få med meg hehe.

Lenke til kommentar

Jøsses. Interessant at foreldrene deres reagerer sånn. Mine foreldre er liksom. Ja. De tok meg med på festival, og da de følte at de ikke orket festivallivet 1-3 uker hver sommer lengre var det helt ålreit at jeg dro alene til bl.a. Download-festivalen i England og Roskilde. o0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...