Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hadde jo vært morsomt å se folk med disse t-skjortene på festivalen. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Kjøper den jeg hvis du gjør noe med hjertet. Syntes ikke formen på den så helt bra ut. Jaguar Love... Dæven steike så sykt det blir å få se Johnny Whitney. Endret 30. mars 2008 av Gakkakk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Baroness og Jaguar Love blir liiite fett. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Kjøper den jeg hvis du gjør noe med hjertet. Syntes ikke formen på den så helt bra ut. Enig i det. Dette var en rask Photoshop-skisse. Skal ekspirementere mer med forskjellige fonts og andre former på hjertet i Illustrator til uka. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Helvetica og en clean form på hjertet så blir den fin. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Dagsoppsettet så langt: http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=843 Ingenting interresant på mandag for min del, på tirsdag blir det Coheed & Cambria og kanskje A7x. Onsdag blir det Bad Religion, Flogging Molly og muligens Dimmu Borgir. Torsdag, Killswitch Engage og Bullet for My Valentine, og til slutt fredag med In Flames, Opeth og Converge. Hm.. Håper det kommer flere band som jeg liker da. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dengue Fever bekreftet, for de som måtte ha noe kjennskap til det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Noen som hadde giddet å lage en liste til meg over bandene som -ikke- er med i førstepost? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Du mangler disse ihvertfall. Kanskje fler. The Pigeon Detectives Baroness (US) Jaguar Love (US) Ingrid Olava (NO) DENGUE FEVER MSTRKRFT! Santogold (US) The Count & Sinden Opeth MGMT Endret 1. april 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 M.I.A mangler jeg vel og... Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Opeth kommer til å bli så kos, årets opptur får meg Lenke til kommentar
Husee Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Helvetica og en clean form på hjertet så blir den fin. Kan ikke du lage en rask en i PS ellerno a Gakk? Syns dem kunne samlet sjangerene litt mer. Sånn at jeg hadde fått mer ut av dagspasset Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Se der, ser ut til at det blir Hove på meg likevel da. Pappa er i forhandlinger med mamma om å la søss få være med ned til Hove sånn at han slipper å kjøre hele veien, men mamma vil ikke la henne vandre rundt alene eller sove på noe camp. Vel, hu vil ikke at pappa skal sove på noe camp heller, blir vel hotell i så fall, men søss er ikke så jævlig gira på Hove. Selv har jeg ikke lappen og ikke får jeg ta den heller Ordner seg sikkert. Så får vi se om Storås også ordner seg ... Blondie Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 GOLDFRAPP Bekreftet. Har rukket å høre på de/hun enda. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Da ble det Hove på smurfen ^^ Må bare finne et sted å overnatte fra onsdags kveld til lørdag morgen, pappa var ikke gira på campen Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Tror det finnes hytter du kan leie i stedet får å sove i telt på campen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Alle hyttene på hove camping er utleid Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Klart for nytt slipp ikveld, denne gang mørk og progressiv metal: http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=899 Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Oh, gleder meg til å se hva det blir. Noen som har peiling på hva det kan være? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Job For A Cowboy er klare. http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=900 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå