Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd

Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen son vet noe om programmet på de forskjellige dagene?

-.-

Litt copy-paste-feel over denne, men likevel:

23 juni: (mandag)

HOWLIN RAIN

Animal Collective

Jay-Z

THE TEENAGERS

24. juni: (tirsdag)

CHROME HOOF

SLAGSMÅLSKLUBBEN

THE KOOKS

MATIAS TELLEZ

TRULS AND THE TREES

MGMT

M.I.A.

25. juni: (onsdag)

Dimmu Borgir

Bad Religion

THE SCARAMANGA SIX

WILD BEASTS

FOALS

Flogging Molly

Band Of Horses

26. juni: (torsdag)

CAVALERA CONSPIRACY

DUFFY

FAMILJEN

PIRATE LOVE

PRIMORDIAL

BLOODY BEETROOTS

The Raconteurs

St Vincent

Hellacopters

27. juni: (fredag)

Bullet for my Valentine

In Flames

Babyshambles

Converge

Opeth

Black Mountain

Lenke til kommentar

Hva er reglene for alkoholholdig drikke osv. på Hove?

Er det forbudt? Må alt kjøpes på området?

Eller er det bare å ta med seg det man skal ha uten at noen bryr seg?

Bare lurer for å vite hva reglene er :)

Lenke til kommentar

I fjord var det værtfall sånn at vi kunne ha med oss så mye vi ville. Den eneste betingelsen er at det må være ølbokser og ikke flasker. Samma med vin og sprit, du kan ikke ha med deg glass flasker inn på området. Så vi helte det over i plastflasker.

Lenke til kommentar
I fjord var det værtfall sånn at vi kunne ha med oss så mye vi ville. Den eneste betingelsen er at det må være ølbokser og ikke flasker. Samma med vin og sprit, du kan ikke ha med deg glass flasker inn på området. Så vi helte det over i plastflasker.

det var jo ingen er kontrolerte det, eg høyrte mangen som klirra med glasflasker inne på campen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Det er jo på campen. Inne på selve festivalområdet må du kjøpe alt. Får ikke ta med flasker inn, selvom det er mulig å snike med seg i en sekk. Jeg fikk med vannflaske inn to av dagene, men den ene dagen tok de flaska.

Dette er rimelig surt, men jeg kan jo forstå at de gjør det også. Opplevde selv at den ene vakten bare tok den nyåpna boksen med Battery og bare kasta den vekk. Kjipt når jeg ved en slags feiltagelse hadde kjøpt et helt brett til over 500(!) kroner.

Lenke til kommentar

Ja. Jeg måtte kaste min flaske (sånn 1-liters sportsflaske), men de to vannflaskene jeg hadde de andre dagene oppdaget de ikke. Litt surt, men det er nå så.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor de gjør det. En av grunnene jeg hørte var at det ikke skulle komme inn masse alkohol, men det er jo lett å få inn når det er gjerder overalt og campen ligger med et gjerde som skiller. Mulig det er fordi de vil ha en viss kontroll, men det lagde jo masse kø når du skulle inn.

En annen grunn jeg hørte var at man ikke skulle kunne putte stein i flaskene og hive på artistene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hm. Flaskekasting holder for min del, i allefall. Det hadde jo vært fryktelig surt om et evt. band hadde avbrutt pga. en idiot som kastet ei flaske fylt med f.eks. sand og stein på dem.

Ellers trodde jeg det var for at de ikke ville ha masse "ting" de ikke visste hva var for noe inn på festivalområdet. Jeg mener, metanolforgifta på Hovefestivalen? Ikke spesielt god PR kan jeg tenke meg...

Lenke til kommentar

På campen er det meste lov av alkohol, men vi fikk ikke ta med glassflasker inn på campen den første dagen værtfall. Da passa de på hva vi hadde med. De hadde også hunder som lukta etter andre rusmidler enn alkohol. Så "alt" er ikke lov på campen. Men bortsett fra det er det lov og ha med seg så mye man vil :)

Lenke til kommentar

Jeg og en kammerat har bestilt festivalpass til Hove (yay).

Kammeraten min liker først og fremst metall, men også litt indierock, mens jeg for det meste kun liker indierock (men vil selvsagt bli med han og høre på mye av det han vil se).

Egentlig har jeg kun hørt om the Kooks og the Wombats fra før, av de indierockbanda som har blitt annonsert, men kan noen av dere si meg hvilke band av de som har blitt annonsert, som hører til i denne genren?

Og en annen ting: Vil mange av de "store" metalbanda og indierockbanda spille samtidig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...