Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Festivalpass: 1890 kr Teltplass: 100kr + 250kr for hvert hode som skal overnatte. Totalt for en person: 2240kr Damn.. og så skal en ha mat for flere dager, og garantert merch, og transport.. Blir jo fort en del penger... Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg må leve på vann og brød for å si det sånn. Både lappen og Hove samme sommeren kommer til å ta knekken på økonomien min. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Festivalpass: 1890 kr Teltplass: 100kr + 250kr for hvert hode som skal overnatte. Totalt for en person: 2240kr Damn.. og så skal en ha mat for flere dager, og garantert merch, og transport.. Blir jo fort en del penger... Ja, blir fort en del penger. Her har dere en del av budsjettet mitt da: Billett og teltplass: 2240kr Transport til og fra: 500 - 1000kr Telt: 1000kr (satser på at jeg finner noe billig. Hvis du har noe si ifra ) Mat, drikke og diverse: Tørr jeg nesten ikke tenke på, men blir sikkert 2000 - 3000 kr. Havner sikkert på en 5000 - 7000kr ganske grovt regnet. Jeg må leve på vann og brød for å si det sånn. Både lappen og Hove samme sommeren kommer til å ta knekken på økonomien min. Hehe.. er i samme situasjon. Blir mye jobbing til sommeren ihvertfall Endret 25. mars 2008 av Gaut1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Beck bekreftet. Selv har jeg aldri hørt om han bortsett fra promo bilder av iPod classic/3rd gen. nano. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Bynner å bli bra med artister nå. Nye albumet til Raconteurs og Howlin rain er steikbra, in flames derimot... Suprise at Beck ble headliner, men blir moro å se særingen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Nok en knallbra booking! Beck headliner flere festivaler i Europa til sommeren. Vil nok vokse mot sommeren! Dessuten er Cavalera Conspiracy sitt nye album helt fantastisk, flere som har sjekka det ut? Enig i at The Racounters sitt nye album også er helt knall. In Flames er så som så, egentlig. Liker noen av sangene, men veldig mange like riff. Håper de drar på med klassikere på Hove! The Kooks med "Konk" også. Utrolig bra saker! Hove har booket veldig bra! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Har veldig lyst til å dra på Hove i år! Men kommer Opeth? Det står Opeth i den scrolle-saken oppe til høyre på Hove-sia, men de står ikke under artister. MGMT deriomt, står to ganger. Noen som kan bekrefte Opeth? Endret 26. mars 2008 av Überadri Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Har skjekket ut nyslippene til de fleste artistene, Cavalera Conspiracy kommer til å ta av! Nye fra Kooks er fengende, løs og ledig sommermusikk. In Flames spiller som regel klassikerne. Endret 26. mars 2008 av Veitafan Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Helt enig Veitafan Nye til In Flames er greit det, men riffet på The Mirror's Truth var elskverdig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Nytt slipp i natt... "Håper ikke det bare er oss som liker musikk som sprenger grenser, for i kveld slipper vi en godbit, som trenger mer enn et adjektiv for å beskrive musikken. Sperrefristen er ved midnatt. Alt vi kan si foreløpig er at vedkommende er sistemann ut på amfiscenen på tirsdag, og at det blir likandes for folk som liker svarte rytmer, trommemaskiner og sånt." Noen tanker? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hmm.. Mindless Self Indulgence eller noe sånt? Grubler. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Tenker det er noe med massivt lydbilde ala Sunn O))), bare at de heller mot rock. Eller kanskje helt annet. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hmm.. Mindless Self Indulgence eller noe sånt? Grubler. Oh, det hadde vært stilig. Blodfan som jeg er tenkte jeg Slipknot først Men å sende de på Amfiscenen hadde vært flaut. De kommer ikke til å bare bekrefte Jaguar Love da? Skjønner ikke hva de venter på. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Mente jeg leste at TG var litt negativ til MSI, men kanskje han har forandret mening. De er jo bra populære ihvertfall. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 På Hove-forumet spekuleres det mye i M.I.A Jeg håper heller på MSI, selv om ingen av de er mine favoritter. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 M.I.A hadde vært kult, hun har masse bra låter Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hehe. Hørte litt fort på myspace og det var ingenting som fenget meg Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Da ble det M.I.A, flotters Endret 26. mars 2008 av St.Matias Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg krysser fortsatt fingrene for at MSI er en mulighet, jeg. Det hadde eid heftig. Men, nå får jeg dra meg til å oppdatere tråden littegranne, jeg har ikke fått gjort det på en stund. Internettet hjemme er dødt, så det vil bli litt lite å høre fra meg utenom skoletid, beklager dette. Håper på å få den nye routeren min fort som faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå