Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd

Eplefe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Festivalpass: 1890 kr

Teltplass: 100kr + 250kr for hvert hode som skal overnatte.

Totalt for en person: 2240kr

Damn.. og så skal en ha mat for flere dager, og garantert merch, og transport.. :blink: Blir jo fort en del penger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Festivalpass: 1890 kr

Teltplass: 100kr + 250kr for hvert hode som skal overnatte.

Totalt for en person: 2240kr

Damn.. og så skal en ha mat for flere dager, og garantert merch, og transport.. :blink: Blir jo fort en del penger...

Ja, blir fort en del penger.

Her har dere en del av budsjettet mitt da:

Billett og teltplass: 2240kr

Transport til og fra: 500 - 1000kr

Telt: 1000kr (satser på at jeg finner noe billig. Hvis du har noe si ifra :) )

Mat, drikke og diverse: Tørr jeg nesten ikke tenke på, men blir sikkert 2000 - 3000 kr.

Havner sikkert på en 5000 - 7000kr ganske grovt regnet.

Jeg må leve på vann og brød for å si det sånn. Både lappen og Hove samme sommeren kommer til å ta knekken på økonomien min.

Hehe.. er i samme situasjon. Blir mye jobbing til sommeren ihvertfall :)

Endret av Gaut1
Lenke til kommentar

Nok en knallbra booking! Beck headliner flere festivaler i Europa til sommeren. Vil nok vokse mot sommeren!

Dessuten er Cavalera Conspiracy sitt nye album helt fantastisk, flere som har sjekka det ut? Enig i at The Racounters sitt nye album også er helt knall. :)

In Flames er så som så, egentlig. Liker noen av sangene, men veldig mange like riff. Håper de drar på med klassikere på Hove!

The Kooks med "Konk" også. Utrolig bra saker! Hove har booket veldig bra!

Lenke til kommentar

Har veldig lyst til å dra på Hove i år! :D

Men kommer Opeth? Det står Opeth i den scrolle-saken oppe til høyre på Hove-sia, men de står ikke under artister. MGMT deriomt, står to ganger. Noen som kan bekrefte Opeth?

Endret av Überadri
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nytt slipp i natt...

"Håper ikke det bare er oss som liker musikk som sprenger grenser, for i kveld slipper vi en godbit, som trenger mer enn et adjektiv for å beskrive musikken. Sperrefristen er ved midnatt. Alt vi kan si foreløpig er at vedkommende er sistemann ut på amfiscenen på tirsdag, og at det blir likandes for folk som liker svarte rytmer, trommemaskiner og sånt."

Noen tanker?

Lenke til kommentar
Hmm.. Mindless Self Indulgence eller noe sånt? Grubler.

Oh, det hadde vært stilig.

Blodfan som jeg er tenkte jeg Slipknot først :p Men å sende de på Amfiscenen hadde vært flaut.

De kommer ikke til å bare bekrefte Jaguar Love da? :) Skjønner ikke hva de venter på.

Lenke til kommentar

Jeg krysser fortsatt fingrene for at MSI er en mulighet, jeg. Det hadde eid heftig. :love:

Men, nå får jeg dra meg til å oppdatere tråden littegranne, jeg har ikke fått gjort det på en stund. Internettet hjemme er dødt, så det vil bli litt lite å høre fra meg utenom skoletid, beklager dette. Håper på å få den nye routeren min fort som faen. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...