Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd

Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi hadde egentlig tenkt å koste på oss en liten påskeferie, men siden vi har så mye bra artister på lager, har vi bestemt oss for å servere dere en liten påsketreat: Fra og med mandag, og tre dager fremover slipper vi en artist ved midnatt. Genrene er indierock, urban electro og metal (ikke nødvendigvis "svart", som vi kom i skade for å skrive). Hvilken sjanger som kommer først finner vi ut av i morgen. Vi kan vel for ordens skyld si at det IKKE er headlinere, men det er massevis å glede seg til for det. Ses om litt over et døgn (ikke noe slipp i natt, altså)!

Dette lover bra!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Gah. Jeg hadde dødd på meg om DevilDriver hadde blitt booket, men det er ingenting å høre på Hove-forumet eller f.eks. DDs myspace. x/ Jeg krysser allikevel fingrene ettersom de skal turnere Europa i sommer.

Lenke til kommentar

Er vel 90% sikker på at det er Baroness, og da er det en grunn mer til å dra nedover. Baroness er suverent, skulle dratt med seg Kylesa også. Kan det ikke bare bli booket en 3-4 ordentlige band en dag på samme festival, så jeg får bestemt meg for hvor jeg skal dra. Gaaaaaaah.

Lenke til kommentar
Gaut1: Jeg vet ikke om jeg ville vært så alt for sikker på det, egentlig. Men det er det samme for meg, jeg krysser frotsatt fingrene for Opeth, enda de ikke kommer nå. Baroness er fett nok :D

Kan godt hende at det er noe annet en Baroness som er metal-slippet denne uka, men de er i alle fall booket.

Er ingen metal fan selv, men håper heller på Opeth, siden disse faktisk har et par sanger som det går ann å høre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...