Anonym5656 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvordan er ståa rundt Radiohead forresten? Er det helt uaktuelt? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvordan er ståa rundt Radiohead forresten? Er det helt uaktuelt? Jepp. De spiller kun et show i Norden, som er Roskilde. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Faen. Unødvendig av dem. For håpe de dukker opp i Oslo neste år kanskje da. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Vi hadde egentlig tenkt å koste på oss en liten påskeferie, men siden vi har så mye bra artister på lager, har vi bestemt oss for å servere dere en liten påsketreat: Fra og med mandag, og tre dager fremover slipper vi en artist ved midnatt. Genrene er indierock, urban electro og metal (ikke nødvendigvis "svart", som vi kom i skade for å skrive). Hvilken sjanger som kommer først finner vi ut av i morgen. Vi kan vel for ordens skyld si at det IKKE er headlinere, men det er massevis å glede seg til for det. Ses om litt over et døgn (ikke noe slipp i natt, altså)! Dette lover bra! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 To av disse tre slippene denne uka er visstnok også i mellomheadliner-klassen. Håper på Opeth! Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Opeth, Jaguar Love ooooog... hm... Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Håper på Opeth eller Immortal! de andre sjangerne bryr jeg meg lite om Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg bryr meg om alle tre, tipper Opeth eller Baroness er metal-slippet. Ooooh, Opeth <3 Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Baroness er sikkert metal-slippet, siden de allerede er booket. http://www.myspace.com/yourbaroness Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Damn, hadde håpet på noe jeg hadde hørt om. Får nok sjekke ut Baroness ogs da. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Baroness var virkelig noe skvip, håper for guds skyld de ikke er metal slippet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Gaut1: Jeg vet ikke om jeg ville vært så alt for sikker på det, egentlig. Men det er det samme for meg, jeg krysser frotsatt fingrene for Opeth, enda de ikke kommer nå. Baroness er fett nok Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Gah. Jeg hadde dødd på meg om DevilDriver hadde blitt booket, men det er ingenting å høre på Hove-forumet eller f.eks. DDs myspace. x/ Jeg krysser allikevel fingrene ettersom de skal turnere Europa i sommer. Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Er vel 90% sikker på at det er Baroness, og da er det en grunn mer til å dra nedover. Baroness er suverent, skulle dratt med seg Kylesa også. Kan det ikke bare bli booket en 3-4 ordentlige band en dag på samme festival, så jeg får bestemt meg for hvor jeg skal dra. Gaaaaaaah. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Gaut1: Jeg vet ikke om jeg ville vært så alt for sikker på det, egentlig. Men det er det samme for meg, jeg krysser frotsatt fingrene for Opeth, enda de ikke kommer nå. Baroness er fett nok Kan godt hende at det er noe annet en Baroness som er metal-slippet denne uka, men de er i alle fall booket. Er ingen metal fan selv, men håper heller på Opeth, siden disse faktisk har et par sanger som det går ann å høre på. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Og det ble Opeth! Langt i fra et sjokk, men herregud: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 JAAAA! Jeg skrek nettopp høyt i stuen av glede! Opethopethopethopeth <233 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg også.. muttern begynte å lure. xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Mamma er vant med det. Gjesten min derimot, trodde det var noe galt. xD Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 OPETH! Ser de to ganger i år da!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå