Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd

Eplefe

Anbefalte innlegg

Kaller de dette headliner???

Edit: Hakhag var 3sec før meg :p

Vet ikke jeg :shrug:

Teknisk sett var det Hakhag som var før deg, men egentlig satt jeg på pcen hans og glemte å logge ut.. Beklager det.

Jeg kunne godt tenkt meg ett band jeg har hørt om som headliner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var den store headlineren Racounteurs? De headlinet ikke engang Quarten da de spilte der i 06, mange lysår unna White Stripes er de også. Programmet er skuffende til nå, det bør komme noe snadder snart...

The Racounteurs har kanskje ikke stort nok rykte til å vært headliner i akkurat dette øyeblikk. Når deres nye album kommer ut er jeg sikker på at det blir en god del mer blest rundt de. Tror de vil vokse mye fram til sommeren.

For meg er The Raconteurs, det bandet jeg gleder meg mest til å se.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Blæh. :hrm:

Her går jeg og gleder meg til headlinerslipp, og så viser det seg at det er et band jeg aldri har hørt om. Teit.

Lenke til kommentar
Blæh. :hrm:

Her går jeg og gleder meg til headlinerslipp, og så viser det seg at det er et band jeg aldri har hørt om. Teit.

Heller et ukjent band som har brukbar musikk enn et kjent band med drittmusikk, vel? (Nei, ingen hinting, så ikke kom med at jeg er metalfag nå, småpusekatter :))
Baroness kommer! Står på MySpace-sida deres i alle fall. Blir sikkert offentliggjort fra Toffen snart og.
Hah. Det har jo vist seg opptil flere ganger at bandene fører det opp på sidene sine opptil en uke før Toffen finner det for godt å faktisk slippe dem.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Heller et ukjent band som har brukbar musikk enn et kjent band med drittmusikk, vel? (Nei, ingen hinting, så ikke kom med at jeg er metalfag nå, småpusekatter :))

Ja, helt klart, men et kjent band med flott musikk hadde heller ikke skadet. :p

Og ang. "metalfag". Er det virkelig noe negativt i å høre på metal?

Lenke til kommentar

Det er en avart av at enkelte metallere kalle hiphopere for "hip hop kids", så de har begynt å kalle oss metalfags. Jeg liker ikke å bli kalt det, for jeg er ikke så snever i musikksmaken at jeg bare hører på metal. Ikke for det, de kaller de som hopper i været av Black Lips og annen rock for metalfags og. De kalte vel de som ble glad for CC for metalfags og. Men, jeg oppfordrer ikke til ignoranse, ikke en gang om det er noe jeg er stolt av. :wee:

Lenke til kommentar
Hi!

Rise Against skal hjem til USA da den ene i bandet skal bli far. Slik er det bare.

Når vi slipper dagen med The Raconteurs, så vi folk oppdage at dagen som helhet er knallbra. Merk mine ord. Ikke heng dere opp i om bandet er stort nok til å headline. Det vil det bli til sommeren, og pakka som helhet vil bygge opp unde dette.

Mener selv at Prodigy er farlig booking. The Verve kunne ikke spille denne dagen. The Offspring vet ikke helt hva de skal gjøre, og viser seg å koste endel $$$$$$$$$$$$$$$.

Personlig så mener jeg The Raconteurs sammen med programmet torsdag 26 juni (feil i pressen) vil feie all tvil til side. Så det er bare å glede seg. Husk, jeg har sagt at det vil 1-2 hovedheadlinere, og resten av dagene vil være sammensatt av en rekke mellomstore headlinere.

MVH, TG

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Nytt slipp ved midnatt :)

Mens headliner-debatten raser (hey! headliner betyr bare at bandet skal spille sist på hovedscenen, enkelt og greit!), kan vi glede oss til et nytt slipp ved midnatt. Alt vi kan si er at det ikke er punk, ikke metal, ikke hiphop – men utover det vet vi egentlig ikke hva vi skal kalle det. Rock? Pop? Syre? Elektro? Country? Noe midt i mellom, tenker vi.

Tipper det er MGMT! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...