Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd

Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
selfølgelig, men eg vet du er enig med meg innerst inne :p
Neida. Hadde det kjempekjekt på Ludacris-konserten i fjor, jeg. Selvsagt hadde det vært fett med et metal/rockslipp, men Jay-Z er bedre enn 50 cent, i hvert fall.
Slutt med med whininga, det er ikek alle som er begeistret for metal heller, men vi syter ikke.
...Gjør dere ikke? henger mye på hoveforumet mao?
Lenke til kommentar

Er jo alltid noen som klager :p

I januar var det flest metalband som var booket.

Da ville folk ha mer hip-hop og rock.

Nå har det kommet en stor hip-hop headliner og folk syter som bare det (litt inkludert meg selv).

Nå passet det å quote Monty Python:

Brian: "Some people never gets satisfied."

Lepar: "Thats just what Jesus said to sir."

Endret av Gaut1
Lenke til kommentar

HOVA:D Dette er utvilsomt et av de største navnene Hove kunne sikre seg. At noen kan klage på dette er helt utrolig. Dette er eneste grunnen til at jeg skal på Hove, omså jeg må kjøpe ukespass bare for å være med. NAM!

Lenke til kommentar

En dag frem. Festivalen ble flyttet fra 24-28juni til 23-27juni.

-- :)

Nå synes jeg alle som winet/ble skuffet over at Jay-Z ble booket som headliner og dermed flyttet festivalen, skal svelge skuffelsen og takke Toffen for at han booker artister av så stort kaliber som Jay-Z. :)

Selv er jeg ikke veldig fascinert av hip-hop, men Jay-Z er en god booking for Hove.

Lenke til kommentar

Litt kjempedritt mtp at jeg kommer hjem fra USA den 23. Hadde alt planlagt perfekt, men man må da selfølgelig regne med at festivalen må bli flyttet litt hit og dit, så det er vel egentlig bare dårlig planlegging fra min side ...

Faen ta, Jay-Z hadde vært knall.

Endret av E-wok
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...