REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ikke RATM, men noen som er verdt å flytte hele festivalen for. Å faen. Jeg dør. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er virkelig spent på hvem Toffen har booket nå. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er virkelig spent på hvem Toffen har booket nå. Se posten over. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Var det et hint eller noe? o0 Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Siden de flyttet hele festivalen en dag pga MCR ifjor er det stor sannsynlighet for at de har gjort det samme i år med Jay-Z. Men personlig håper jeg det er noe mer spennende enn som så. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg tror ikke det er på grunn av Jay-Z at de flytter hele festivalen. Tror det er et band som har lagt om planene sine.. Går også store rykter om Kanye West som hip-hop-headlineren. Samma for meg om det blir Kanye West eller Jay-Z. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg vil heller se Kanye West enn Jay-Z. Gode assosiasjoner med en god del av musikken til Kanye, hadde eid å kose seg på en hiphopkonsert. *hurra for variert musikksmak* Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ehe... Kanye West er ikke hip-hop. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Så er han en rapper, da. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Han er en popartist, på linje med Britney Spears, Snoop Dogg, Beyonce & Backstreet Boys. Endret 9. mars 2008 av Loso Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 De artistene du nevner der kan også plasseres innenfor sjangre, selv om det er populærmusikk. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Extremkommersiell popmusikk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Kanye West er hiphopper/rapper, selv om musikken hans er populær, det er som at jeg ikke akkurat nekter for at Dimmu Borgir er metal selv om de lå på TOPP 20. Jeez. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg hater den diskusjonen der. La oss heller konsentrere oss Hove og ikke hvem som er kommers eller ikke. Lenke til kommentar
Gahl Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg hater den diskusjonen der. La oss heller konsentrere oss Hove og ikke hvem som er kommers eller ikke. Quote for truth. Blir spennende å se hvem Toffen har booket nå! Han pleier ikke akkurat å skuffe Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Er også selv veldig spent. Tror det blir noe bra Jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe billetter nå. Så, hvor mange av dere har allerede kjøpt billetter? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg og Nie på forumet har billettene alt. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Venter på og se om det kommer noen ålreite headlinere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå