Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd

Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff, Håper virkelig på en bra Metal headliner, kanskje Manowar?!

håper det ikkje blir manowar!

Manowar hadde vært konge, og de er jo nesten aldri i Norge heller, og siden toffen sa at han har booken band som nesten ikke er i Norge så tenkte jeg kanskje på manowar, noe som ville vært prima for meg siden de er en av mine favoritt band :)

Lenke til kommentar

Headliner-slipp garantert innen mandag. Toffen sier at de har to headlinere i boks og at det blir flere slipp på rappen i nær fremtid. Nå begynner det å krible litt her. Det ryktes også at Rage Against The Machine ikke lenger er helt usannsynlig, selv om jeg fortsatt tror det er for godt til å være sant.

Manowar hadde forøvrig vært sykt!

Lenke til kommentar

Festivalen er nå flyttet en dag tidligere, blir mandag til fredag (dette var også meningen i fjor, men ble endret på grunn av My Chemical Romance.) Nå begynner jeg å lure på om grunnen til dette faktisk er Rage Against The Machine, siden disse nå har blitt booket til Southside og Hurricane (som er 20-22 juni).

Hove kan ha samarbeidet med disse festivalene om å få Rage Against The Machine til å spille tre gigs til i Europa før de reiser igjen.. er ikke helt umulig.. Kan jo være et annet band også som får Hove til å flytte hele festivalen igjen, men det bør virkelig være noe stort.

http://agderposten.no/article/20080307/LOK...1021/ABONNEMENT

Lenke til kommentar
Festivalen er nå flyttet en dag tidligere, blir mandag til fredag (dette var også meningen i fjor, men ble endret på grunn av My Chemical Romance.) Nå begynner jeg å lure på om grunnen til dette faktisk er Rage Against The Machine, siden disse nå har blitt booket til Southside og Hurricane (som er 20-22 juni).

Hove kan ha samarbeidet med disse festivalene om å få Rage Against The Machine til å spille tre gigs til i Europa før de reiser igjen.. er ikke helt umulig.. Kan jo være et annet band også som får Hove til å flytte hele festivalen igjen, men det bør virkelig være noe stort.

http://agderposten.no/article/20080307/LOK...1021/ABONNEMENT

Hvor står det at de er bekreftet på Southside og Hurricane?

Lenke til kommentar

Mulig jeg var litt kjapp på avtrekkeren ved å skrive det her. Men det er blitt sagt på Hovefestivalens forum. Mulig det tas feil der.

Uansett er jeg rimelig sikker på at Jay-Z ikke er "kanonen" som gjør at Hovefestivalen flytter på seg. Jeg tror Jay-Z headliner Hovefestivalen uansett, men at Jay-Z ikke har et så tett program at Hove uforutsett flytter festivalen. Han er vel bare bekreftet til Glastonbury rundt Hove-tider som er 27-29. juni.

Faen så spennende! Det er nødt til å være et stort band som får Hove til å flytte på seg..

Lenke til kommentar
Hi!

RATM reiser hjem før oss dessverre.

Mht flytting; lørdagen er vanskelig å booke da vi kolliderer med bl.a Glastonbury og St. Gallen. Ifjør gikk det greit da MCR skulle spille hos Pier Pressure. Iår er det ingen band som lar seg kombinere. Det ser vi nå. Derfor kom vi til den konklusjon at det er bedre med en sterk mandag enn en svak lørdag. Ifjor var det motsatt, da skulle festivalen ha kjørt fra mandag-fredag, men ble fra tirsdag-lørdag. Beklager hvis det skaper problemer.

MVH TG

Hmm. Da er det ikke RATM. Om de reiser hjem før Hove, er det faktisk like før Hove begynner at de reiser hjem. Kjipt. Men da kan vi trøste oss med at det er et annet kanonband.. :p

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...