Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd

Eplefe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Kanskje man skal vurdere en tur dersom det kommer ett par gode headlinere. For øyeblikket er det fint lite som er interessant på programmet til Hove. Heller ikke på programmet til Quart for den del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har gode tips til hvor man kan bo? Telt er uaktuelt :) Men hytter, hotell e.l.?

Vurderer bobil og plass på Hove Camping, men er i tvil om det er en spesielt lønnsom løsning?

Har for øvrig ikke stort behov for festival av typen gjørme-våt-telt-gummistøvler-er-bare-sjarmerende ish...:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Å bo i telt var i allefall helt jævelig i fjor. Det kan jeg selv bekrefte.

Saken er bare at jeg nå ikke angrer på at jeg gjorde det, for jeg har jo tross alt minner for livet. :)

Lenke til kommentar

Ifølge Toffen er jo headliner-slippet som er rett rundt hjørnet visstnok "kanon". Og det kommer fra samme mann som mener at The Offspring er alt for små til å headline (de headliner Download i England like før Hove).

Så her er det nok noe gigantisk på gang!

Lenke til kommentar

Telt i fjor var til tider brutalt. Vi hadde termometer inne i teltet og det viste 8 grader den ene natten. Men vi klarte oss ganske greit når det gjelder regnet. Vi lå i en liten bakke i grøften, så alt vannet bare rant vekk.

En ting er i hvertfall sikkert, jeg skal ha meg større flytemadrass til å sove på i år. En som er minst 1m brei.

Lenke til kommentar

Årets store headliner på Hove festivalen slippes sannsynligvis iløpet av morgendagen.

Som Toffen sier selv er dette en "kanon" headliner.

Tipper det er Jay-Z som blir sluppet. Selv om det ikke er min musikksmak, så skal jeg ikke klage.

Han er i alle fall STOR! :) Kommer sikkert til å bli liv ;)

Hvis man leser mellom linjene, tør jeg påstå at MGMT er booket allerede ;)

Knall band!

MGMT- Time To Pretend

Lenke til kommentar

Toffen svarer igjen:

HI!

Peal Jam skal ikke ut før i 2009.

De fleste av våre headlinere vil være fra US. Men det vet dere jo.

I disse dager er det diskusjon hvor store headlinere bør være. Poenget er at de bør være eksklusive og aktuelle. Størrelsen blir et definisjonsspørsmål uansett. Kings Of Leon er en knall act, og passer bra på en hovedscene. Så dem på Reading der de spilte under Razorlight. Noen vil mene de er store nok til å headline, andre ikke. Det som er sikkert er at platesalg ikke forteller oss så mye lengre. Kings Of Leons siste album har bla. solgt 744 eks.

MVH, TG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...