Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd

Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle ønske jeg også likte Opeth. Hadde hørt mye bra om de før jeg var på konsert, så ble nesten litt skuffa... Men for håpe de eventuelt kan overbevise meg på Hove :)

Du må høre Opeth på plate også, "Blackwater Park" er den beste platen i mine øyne. "Deliverance" er også god å starte med. Kan hende det er lettere å like de på plate..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Skulle ønske jeg også likte Opeth. Hadde hørt mye bra om de før jeg var på konsert, så ble nesten litt skuffa... Men for håpe de eventuelt kan overbevise meg på Hove :)

Du må høre Opeth på plate også, "Blackwater Park" er den beste platen i mine øyne. "Deliverance" er også god å starte med. Kan hende det er lettere å like de på plate..

Eller hvis en absoulutt ikke takler den harde biten kan en jo alltids begynne med "Damnation". :)

Edit:

Her er forresten en liten oppdatering fra Hove-forumet:

Hi!

Det er slik at selv om bandet er formelt bekreftet så må vi vente på endelig godkjenning for å gå ut med dette. Det kan ta noen dager. Slik er livet dessverre, men her kan jeg garantere at folk har noe bra i vente. Knallvarp.

MVH, TG

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Noe nytt om Opeth enda?

Opeth ville gjort festivalopplevelsen perfekt, for min del.

*Krysse fingrene*

Turnédatoer fra Myspace:

21 jun 2008 19:00

Field of Rock Biddinghuiser

26 jun 2008 19:00

Peace and Love Borlange

27 jun 2008 19:00

Metal Town Gothenburg

:/

Lenke til kommentar

De har to ledige datoer, da. Og det virker merkelig med et så tett set ellers, men ikke akkurat de dagene. Toffen har sagt at det ser bra ut, og det er enkelte dager festivalen går Opeth er ledige. Så jeg ville ikke gitt opp enda. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
IIIiiiik! Er det sant? Seriøst det er jo gamle vokalisten fra The Blood Brothers!! Jeg elsker han!

:blink:? Føler jeg har gått glipp av noe...

Lenke til kommentar
IIIiiiik! Er det sant? Seriøst det er jo gamle vokalisten fra The Blood Brothers!! Jeg elsker han!

:blink: ? Føler jeg har gått glipp av noe...

Hehe, nei de er ikke direkte kjente.

Men jeg er blodfan av The Blood Brothers, og vokalisten i The Blood Brothers synger også i Jaguar Love. Derfor ble jeg litt "iiik" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...