TOO TRILL Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Toffen i Opeth-tråden på Hove-forumet: Hi! Ser bra ut. MVH, TG Og siden fyren som regel ikke skuffer: JAAAAAA! Skjønte ikke den EDIT: nvm, jeg er rar Endret 27. februar 2008 av St.Matias Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Jeg er Opeth fanboy2k, så dette blir knall!!! edit: Nytt band slippes i morgen kveld, og de har en headliner i boks og venter kun på publiseringsdato - ifølge TG. Endret 27. februar 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Gahl Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Opeth + Hove = JATAKK! Elsket opeth siden første gangen eg hørte dem, og aldri sluttet med det. Metal programmet er allerede fantastisk, tbh. Opeth vil gjøre det helt Perfekt! /Gahl Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Skulle ønske jeg også likte Opeth. Hadde hørt mye bra om de før jeg var på konsert, så ble nesten litt skuffa... Men for håpe de eventuelt kan overbevise meg på Hove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Blir spennende å se hva neste slipp blir. Opeth hadde revet hardt! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Skulle ønske jeg også likte Opeth. Hadde hørt mye bra om de før jeg var på konsert, så ble nesten litt skuffa... Men for håpe de eventuelt kan overbevise meg på Hove Du må høre Opeth på plate også, "Blackwater Park" er den beste platen i mine øyne. "Deliverance" er også god å starte med. Kan hende det er lettere å like de på plate.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Skulle ønske jeg også likte Opeth. Hadde hørt mye bra om de før jeg var på konsert, så ble nesten litt skuffa... Men for håpe de eventuelt kan overbevise meg på Hove Du må høre Opeth på plate også, "Blackwater Park" er den beste platen i mine øyne. "Deliverance" er også god å starte med. Kan hende det er lettere å like de på plate.. Eller hvis en absoulutt ikke takler den harde biten kan en jo alltids begynne med "Damnation". Edit: Her er forresten en liten oppdatering fra Hove-forumet: Hi! Det er slik at selv om bandet er formelt bekreftet så må vi vente på endelig godkjenning for å gå ut med dette. Det kan ta noen dager. Slik er livet dessverre, men her kan jeg garantere at folk har noe bra i vente. Knallvarp. MVH, TG Endret 29. februar 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Da er det bare å søke litt rundt etter band som er bekreftet. Lenke til kommentar
Gahl Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Noe nytt om Opeth enda? Opeth ville gjort festivalopplevelsen perfekt, for min del. *Krysse fingrene* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Noe nytt om Opeth enda? Opeth ville gjort festivalopplevelsen perfekt, for min del. *Krysse fingrene* Turnédatoer fra Myspace: 21 jun 2008 19:00 Field of Rock Biddinghuiser 26 jun 2008 19:00 Peace and Love Borlange 27 jun 2008 19:00 Metal Town Gothenburg :/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 De har to ledige datoer, da. Og det virker merkelig med et så tett set ellers, men ikke akkurat de dagene. Toffen har sagt at det ser bra ut, og det er enkelte dager festivalen går Opeth er ledige. Så jeg ville ikke gitt opp enda. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 De skal også til Ruis Rock ser jeg. Ser ikke helt grunnen til at de ikke skal til Hove da i så fall Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Post-hardcore bekreftet. Riktignok ikke på Hove sine sider enda, men på bandets Myspace. Jaguar Love http://www.myspace.com/jaguarloveband Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 IIIiiiik! Er det sant? Seriøst det er jo gamle vokalisten fra The Blood Brothers!! Jeg elsker han! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 IIIiiiik! Er det sant? Seriøst det er jo gamle vokalisten fra The Blood Brothers!! Jeg elsker han! ? Føler jeg har gått glipp av noe... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Erh. JEg og. oO Men jeg oppdaterer ikke førsteposten før Hove selv bekrefter det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Da har førstepost gjennomgått en gigantisk oppdatering. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 IIIiiiik! Er det sant? Seriøst det er jo gamle vokalisten fra The Blood Brothers!! Jeg elsker han! ? Føler jeg har gått glipp av noe... Hehe, nei de er ikke direkte kjente. Men jeg er blodfan av The Blood Brothers, og vokalisten i The Blood Brothers synger også i Jaguar Love. Derfor ble jeg litt "iiik" Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Vi snakker slipp av headliner innen 48 timer. huhu Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Håhå.. Nå må jeg innrømme at jeg er spent på hva de kan grave opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå