Anonym5656 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 JAAAAA!!!!!! Fy faen! Har sett flogging molly før, og det er seriøst noe av det sykeste og gøyeste jeg har vært på i hele mitt liv! Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 er det stress å få tatt med seg en lavo å sette opp neddi der? vi er ganske mange kompiser som skal ivei. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Flogging Molly! Knall! Haha! Kult bilde! Har ikke hørt noe av Flogging Molly før, men det var skikkelig kul musikk. Høres ut som om de kan spille opp til en real fest! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Eg fant 3 øl etter hove i kjøleskapet! Dei låg der heilt neders og bakerst i ein jørmete påse Fleire som har øl etter hove? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+723465 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Eg fant 3 øl etter hove i kjøleskapet! Dei låg der heilt neders og bakerst i ein jørmete påse Fleire som har øl etter hove? Det er nok et tegn på at NOEN burde rydde kjøleskapet sitt oftere. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Eg fant 3 øl etter hove i kjøleskapet! Dei låg der heilt neders og bakerst i ein jørmete påse Fleire som har øl etter hove? Det er nok et tegn på at NOEN burde rydde kjøleskapet sitt oftere. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Haha! Kult bilde! Hehe, fikk spontananfall av glede og måtte bare åpne Illustrator og lage noe! Hva sier folket til t-skjorter med lignende trykk, hadde vært fett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hehe, fikk spontananfall av glede og måtte bare åpne Illustrator og lage noe! Hva sier folket til t-skjorter med lignende trykk, hadde vært fett? Kanskje noe å tipse Hove-ledelsen om og håpe at de tar til seg ideen og at du atpåtil får noen kroner for hver gjenstand solgt? () Eller lage noe på f.eks. Spreadshirt? Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Haha! Kult bilde! Hehe, fikk spontananfall av glede og måtte bare åpne Illustrator og lage noe! Hva sier folket til t-skjorter med lignende trykk, hadde vært fett? Noe slikt? Hadde vært kult med en slik t-shirt. Evt. en i svart? Edit: Hmm bildet forminsket seg helt uten videre. Får laste opp et da. Endret 22. februar 2008 av Gaut1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Om dere får den ut til salg kjøper jeg den lett. Den var råkul! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Skal se om jeg ikke kan gjøre noe mer nøye i Illustrator, lage vektorbaserte trykk. Svart versjon hadde også vært dritfett, skal se hva jeg kan gjøre der. Spreadshirt eller noe funker vel fett? Hadde vært artig å fått Hove til å trykke opp slike offisielt også. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Spreadshirt er vel helt kurante. Hadde vært mye tøffere om det bare var oss på Diskusjon.no som kunne gå med sånne, ikke alle på hele Hove. Uansett, jeg kommer til å kjøpe. Tar Spreadshirt PayPal? Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hadde vært skamfett om vi på diskusjon hadde lagd våres egen Hove t-shirt. Kommer til å kjøpe en jeg hvis det blir noe av dette. Jeg er langt ifra en kløpper med design og bilde redigering, og siden det var Snikpellik som først hadde ideen om t-shirt, synes jeg han skal få ansvaret for å designe en på Spreadshirt Hadde Hove festivalen en offisiell t-shirt i fjor? Hvordan så den ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Hadde vært skamfett om vi på diskusjon hadde lagd våres egen Hove t-shirt. Kommer til å kjøpe en jeg hvis det blir noe av dette. Jeg er langt ifra en kløpper med design og bilde redigering, og siden det var Snikpellik som først hadde ideen om t-shirt, synes jeg han skal få ansvaret for å designe en på Spreadshirt Hadde Hove festivalen en offisiell t-shirt i fjor? Hvordan så den ut? De hadde flere. Har ikke bilde av dem, men jeg har en i klesskapet. Dessuten var det snakk om svettebånd(armbånd, sort of), frisbeer og telt (om jeg ikke tar helt feil?) Edit: Dessuten er både Foals(UK) og Boys Noize (DE) bekreftet per 26.02. Endret 26. februar 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
kokfok Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Foals blir fantastisk! Gleder meg! de er heeelt 2008 liksom Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Oppdaterer i morgen tidlig, holder på å stupe nå. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jimmy Eat World til Norwegian Wood. Da kan vi vel droppe de på Hove? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Jimmy Eat World til Norwegian Wood. Da kan vi vel droppe de på Hove?Mest sannsynlig ja. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Toffen i Opeth-tråden på Hove-forumet: Hi! Ser bra ut. MVH, TG Og siden fyren som regel ikke skuffer: JAAAAAA! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 *skrike og hoppe opp og ned* Ååååh, dette blir så BRAAA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå