Eplefe Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 HERLIG! C&C er et fantastisk band. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jay-Z hadde vært artig! Er ingen hip hop-fan, men Jay-Z er spesiell. Bad Religion er meget gøy. Så får vi se om det blir Hove i år også Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg vet det blir det. *kosepåbilletten* Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Går faktisk rykter rundt om kring nå at Muse skal headline to festivaler i England. Er fortsatt usikkert om de skal ut, men vet at Toffen tidligere har skrevet på Hove-forumet at Muse ville være en perfekt headliner for Hovefestivalen. Hadde ikke gjort noe, selv om det nok er liten sjanse. Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hittil er det KUN the Kooks jeg ser frem til å se av disse bandene. Forrige Hove var en av de beste festivalene jeg har vært på noensinne, med tanke på bandene som var booket altså. the Killers, Kaiser Chiefs, Queens of the Stoneage, Arcade Fire osv. I år: the Kooks. That's it. Skuffende. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Nå er de jo ikke en gang halvferdig med bookingen, så du skal ikke se helt vekk fra at det kommer noen du gleder deg til i år og. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Førti til femti band gjenstår å bookes, så du kan trygt gi deg med å konkludere allerede nå. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hittil er det KUN the Kooks jeg ser frem til å se av disse bandene. Forrige Hove var en av de beste festivalene jeg har vært på noensinne, med tanke på bandene som var booket altså. the Killers, Kaiser Chiefs, Queens of the Stoneage, Arcade Fire osv. I år: the Kooks. That's it. Skuffende. Ved første øyekast ble jeg også litt skuffet over bandene som er booket til nå. Etter at jeg tok en nermere titt på et par av bandene ser det hele litt lysere ut. Jeg hadde såvidt hørt om The wombats og babyshambles før. Så begynte jeg å høre litt på et par av sangene deres. Nå digger jeg begge bandene og gleder meg til se de live. Sier meg enig i at bookingen i fjor var ekstremt bra, men tror nok den skal bli ganske så bra i år også. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ingenting som topper Cynic med mindre Chuck Shuldiner står opp fra de døde. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ingenting som topper Cynic med mindre Chuck Shuldiner står opp fra de døde. Tror hvis Jimi Hendrix og Kurt Kobain hadde stått opp fra de døde og spilt på Hove 08, hadde toppet det meste Kurt Kobain med Nirvana selvsagt... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Truls and the Trees + Simian Mobile Disco booket til Hove. SMD er litt.. Koselige. Har ikke hørt så mye, men Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Haha, simian mobile disco blir jo konge! Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 I know, dobbelpost... Hvsi man skal kjøpe billett på posten, er det bare å dra bort og kjøpe? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 I know, dobbelpost... Hvsi man skal kjøpe billett på posten, er det bare å dra bort og kjøpe? Det er bare å ta ein tur i posten og sei at du skal har biletter til hove så printer dei ut nokon til deg. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 kool, da skaffer jeg meg det i morgen Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 kool, da skaffer jeg meg det i morgen Du kan og printe dei ut heima og. Så da får du biletten i kveld Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Visa electron suxx. Forldrene mine har lagt seg Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Flogging Molly klare for Hove Ikke noe forhold til de, men føler meg litt stolt over å kunne bidra med en nyhet i denne tråden. Personlig venter jeg på de store hiphop-slippene, har et våt drøm om Jay-Z. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Flogging Molly! Knall! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+723465 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Flogging Molly på Hove! Åmmagåd, jeg skal så SYKT til Hove! Hvis jeg ikke skulle det fra før, så MÅÅÅÅÅ jeg nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå