Eplefe Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg tipper Bad Religion eller The Used. Begge er bookinger som gjør meg lykkelig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Dobbelpost! Bad Religion er nå sluppet. Herlig. Gleder meg virkelig nå, men jeg venter fortsatt på headlinere som kommer "mest sannsynlig i løpet av uken" (jfr. Toffen i nyttårstråden xD) Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Bad Religion?! AHHGH. Fader ass. Hvorfor er det så mye bra, så spredt?! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Glad at det ble Bad Religion ovenfor The Offspring / Green Day. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Nå tror jeg virkelig at både Opeth og Soilwork spiller på Hove. http://metaltown.se/ De har omtrent samme bookinger, pluss Opeth og Soilwork. Opeth har som vi vet et hull i turnéplanen sin, akkurat samtidig som Hovefestivalen. Soilwork følger Opeth i Frankrike før Hove, og på Metaltown etter Hove. Hvis et av disse bandene først blir annonsert til Hove, blir nok begge det! Er optimistisk med tanke på disse to! Ville vært helt fantastisk. Endret 14. februar 2008 av Snikpellik Lenke til kommentar
Jompen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 I følge Kingsize.no sine tolkninger av Hove Toffens utsagn kommer muligens Jay-Z til Hove. Det hadde vært heftig! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 I følge Kingsize.no sine tolkninger av Hove Toffens utsagn kommer muligens Jay-Z til Hove. Det hadde vært heftig! Hadde i såfall vært en kanon hip hop-booking det. Jay-Z er konge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Snikpellik: Opeth hadde vært utrolig fett. Nå gjenstår det bare å se hvilket band som blir annonsert en gang i dag. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 I følge ryktene på hove-forumet er det Brian Jonestown Massacre som bli sluppet i dag. Vi får vente å se Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Nå tror jeg virkelig at både Opeth og Soilwork spiller på Hove. http://metaltown.se/ De har omtrent samme bookinger, pluss Opeth og Soilwork. Opeth har som vi vet et hull i turnéplanen sin, akkurat samtidig som Hovefestivalen. Soilwork følger Opeth i Frankrike før Hove, og på Metaltown etter Hove. Hvis et av disse bandene først blir annonsert til Hove, blir nok begge det! Er optimistisk med tanke på disse to! Ville vært helt fantastisk. Tror egentlig ikke at soilwork kommer, ettersom de spiller på Kvinesdal Rock. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 I følge dagbladet så er The Brian Jonestown Massacre bekreftet. http://www.dagbladet.no/kultur/2008/02/15/527075.html Hmmm, har sett litt av Dig! og utifra det ser det jo lovende ut, men trodde på en litt større booking i dag, men koser meg værre med Bad Religion uansett Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Haha, herlig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 DA tror jeg endelig jeg har fått førsteposten ajour. Gidder folk å si i fra om de ser noe som mangler? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Hmm.. rockband fra New York? Brand New, Taking Back Sunday, Coheed and Cambria? Endret 16. februar 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Coheed and Cambria hadde gjort meg så ufattelig glad. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Har aldri hørt noe særlig av Coheed and Cambria, men sier likevel at jeg er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Er en av dem som aldri helt har fattet Coheed and Cambria. Joa, de spiller til tids interessant musikk, men det er liksom ikke så mye mer. Menmen, tydeligvis er mange fornøyde med dem, så titter vel innom dem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg venter enda på at DevilDriver skal bli bekreftet. *håpe* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå