Eplefe Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Det har det, men jeg krysser fingrene for at det ikke skjer. Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg håper for guds skyld ikke det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Behemoth er nå bekfreftet, og ifølge Toffen skal Hove neste uke annonsere to metalband som vil få veldig mange metalfans i ekstase. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Behemoth er nå bekfreftet, og ifølge Toffen skal Hove neste uke annonsere to metalband som vil få veldig mange metalfans i ekstase. Og vi gleder oss! Jeg fikk frysninger når jeg leste om Behemoth. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Førstepost oppdagert! Dette er pur lykke, der fikk jeg nettopp et stykk slagkraftig argument for å få Nie med meg på Hove Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Da forteller eg korleis min første dag med hove var, og litt av andre dagen... Da me kom var det noko lunde være. Me blei vist vei opp til den gamle flystripa der me skulle parkere.(var faktisk bil nr 2 der oppe). Drog ut telt, såvepåse, spriten og sette i gang med å gå ned til festivalen. Etter 5 min kommer eg på at eg ikkje hadde låst bilen, så var det å springe og låse den. Når me hadde komme fram (etter 20 min) finenr eg ut at eg hadde gløymt bilette... Springer opp for å hente den, når eg kommer ned har han som eg resite med funne telt plass, I GJØRMEHÅLET! Me fyre opp telte og eg drikker for å gløyme dette. Kvelden og natta kommer og me skal legge oss. Vatne hadde stege og eg ser at dette ikkje kommer til å bli noko bra natt... Eg våkner av eg naboanen sriker overseg at det er minst 10 cm med vaten i telte. Vekker kompisen min som ligger og dupper at me må flytte telte. noko han ikkje vil. Etter mykje krangling får eg viljen min og me flytter inn i skogen. 100m fra festivalen. Alt var vått så me gjekk opp i bilen for å få tørre kle og sove. Klokka var ca 0600 da me var på vei til bilen, små full og forbanna. Men det stoppa ikkje der, da eg skulle opne bilen hadde noko knust handtaken og tatt cd spelaren, forsterker, gps og ein mp3 speler til 100 spenn. Her stoppa festival gleden for min del... Ellers var det jo ein fantastisk festival. Kommer sikkert til å reise neste år og.... EDIT: Sikkert noko skrivefeil her... Endret 22. oktober 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 We er bekreftet til Hove. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Og da har også We blitt bekreftet. Edit: oj, jeg var visst _veldig_ treig Ihvertfall, We kan jo bli spennende. Er ikke favorittbandet mitt, men det er sånn band som er kjekt å se når man først er der. Endret 24. oktober 2007 av Henrik C Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Førsteposten oppdatert, med ikke mindre enn tre band. Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Begynner å bli ett par spennende band nå Behemoth er ganske bra, ut i fra det jeg har hørt til nå. Men, tror ikke de greier å måle seg dette året med programmet de hadde i fjor. Det var jo helt utrolig bra! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg tror nok de kan klare å ta seg selv igjen når det gjelder program, men kanskje ikke like spennende for metal-fansen. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg tror nok de kan klare å ta seg selv igjen når det gjelder program, men kanskje ikke like spennende for metal-fansen. To nye metal band kommer ved midnatt... Bare til å glede seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 To nye metal band kommer ved midnatt... Bare til å glede seg. Da blir det å sitte oppe og vente, just som "sist år". ^^ Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Åfyfaen, Bullet og In Flames. Dette blir dritfett! Bullet er en av mine favoritter Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Bullet for my valentine og In Flames, gitt. Ikke stor fan av Bullet, men In Flames gleder jeg meg til å se Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 In Flames! Nå ble jeg altfor glad. Herlig! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Det har jo vært en del press på Toffen fra publikum å få nettopp In Flames til Hove 08 Godt å se at han holder løftene sine og faktisk hører på de som skal på festivalen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det har jo vært en del press på Toffen fra publikum å få nettopp In Flames til Hove 08 Godt å se at han holder løftene sine og faktisk hører på de som skal på festivalen Helt klart. Etter hva jeg har forstått er jo In Flames godt kjent for å skape god stemning på konserter. Håper allikevel at det kommer mer tynger saker senere. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Så denne på sida til hove festi. Der er det ramsa opp ein heil drøss med band som står her. Korleis skal me tolka dette? Kommer Ida Marie, Superfamily, Marit Larsen og Dimmu Borgir, eller er det kun Ungdomskule som skal komme? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Så denne på sida til hove festi. Der er det ramsa opp ein heil drøss med band som står her. Korleis skal me tolka dette? Kommer Ida Marie, Superfamily, Marit Larsen og Dimmu Borgir, eller er det kun Ungdomskule som skal komme? Kun Ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå