Henrik C Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Noen fra Arendalsområdet som skal på frivillig-festen i morgen? http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=700 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det blir en i Oslo også, så da stikker jeg og kåmpissane dit. Arendal er for mange timer unna, dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Må si jeg beundrer "medarbeiderene" (eller hva du vil kalle dem). Husker spesielt han som satt på campdassen og skulle vaske gulvet eller noe den kvelden det hadde regna som ville h og store deler av området ble omgjort til noe lignende en gjørmebrytingsarena.. så ikke heller koselig ut.. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Må si jeg beundrer "medarbeiderene" (eller hva du vil kalle dem).Husker spesielt han som satt på campdassen og skulle vaske gulvet eller noe den kvelden det hadde regna som ville h og store deler av området ble omgjort til noe lignende en gjørmebrytingsarena.. så ikke heller koselig ut.. Hehe! ikke noe festival uten medarbeidere. Har selv meld meg som medarbeider, men vet ikke om jeg får plass. Håper på det Meldt meg til oppriging av scene, slik at jeg jobber før festivalen, da slipper jeg fohåpentlivis å vaske dass som du nevner Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Dei fortjener ein klapp på skuldra. Dei eine dassen eg var på såg rett og slett jævlig ut. Er det så vanskelig å treffe skåla? Eg traff perfekt dei gangane eg skulle gjere mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er det så vanskelig å treffe skåla? Ja, eller å unngå å tette dassen? Uff.. ikke hyggelig å komme inn og oppdage allslagens styggedom som ligger og forpester lufta..o.O Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hahaha ughhh. glad jeg bare var på dass der én gang i fjor, det var vel før incubus. regner med det ble værre utover uka. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det så ikkje ut som dei hadde vaska den vogna som sto inne på sjølve festivalområde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det så ikkje ut som dei hadde vaska den vogna som sto inne på sjølve festivalområde. Heldigvis var jeg aldri der inne. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Noen som vet hvor mange artister det blir totalt sett? Har de sagt noe om dette? Keen på å vite hvor mange til som blir booked. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Blir vel rundtom hundre band. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Mener de har rundt 30 band nå, og skal booke 100 tilsammen. Titter på sidene til Opeth nå, de har blandt annet lagt ut tour schedule. Slik ser det ut: JUNE 21st - Field of Rock, Biddinghuiser - Holland 22nd - Hellfest, Clisson - France 26th - Peace and Love, Borlange - Sweden 27th - Metal Town, Gothenburg - Sweden 29th - Graspop, Desselt - Belgium Lurer kanskje på om det mellomrommet der er Hove, selv om det blir et jævla heftig program. http://opeth.com/ Endret 5. februar 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det kan det absolutt være, ja. Får absolutt håpe på at Toffen har svart på iveren på Hove-forumet og gjort alt for å booke dem. Legger de turen innom Hove blir jeg i hvert fall i ekstase! Lenke til kommentar
SirOppvask Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Har hørt litt på Opeth den siste tiden og det hade vært konge om de tok seg en tur. Noen som har hørt noe mer fra Foo Fighters? Endret 6. februar 2008 av SirOppvask Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Noen som har hørt noe mer fra Foo Fighters? Er ikke de avkreftet siden de skal spille på Norwegian Wood? Endret 6. februar 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jo, de er eksklusive NW. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Da har jeg oppdatert førstepost med Pirate Love og Black Lips, pluss Howlin Rain og Animal Collective, begge nysluppet. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Blir spennende å se hva som kommer fremover, ennå ikke bestemt meg hvor jeg skal. Men med tanke på at favoritt-sjangeren er hiphop, vil artistene i den sjangeren avgjøre mye for min del. Hove satset frisk der i fjor, og tjente stort på det. Kommer alltids et eller annet fett pop/rock-band å sjekke ut, så jeg vil nok velge utifra hiphop. Den festivalen som booker Jay-Z(han er på tur rundt den tiden), kommer til å trekke 100% av hiphop-headsa som skal på festival. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 De må skaffe seg noe som trekker indie-kidz og electro-freakz sammen Lenke til kommentar
Wobe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Killswitch Engage er det avgjørende punktet på festivalen. De er et fantastisk band alle må få med seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå