TOO TRILL Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hørte på Hellacopters nå, ganske kult:P Blir bra saker, må få fikse lønning og billett Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hørte på Hellacopters nå, ganske kult:P Blir bra saker, må få fikse lønning og billett Har ganske bra musikk dei... Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Hellacopters! Woohoo! Den bookingen likte jeg Siden det blir en av de siste konsertene dems så håper jeg på at det blir en ekstra god konsert. Et band jeg liker godt men faktisk ikke har fått hørt så mye på. nå har jeg en god grunn for å høre på de. Kommer det et par gode band til nå som jeg liker, blir det nesten garantert hove på meg Endret 30. januar 2008 av Gaut1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Det er faktisk småkult at de gjør sin siste festivalopplevelse og en av sine siste konserter i Norge. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Hvis vi spekulerer litt... Hvilke band tror dere blir annonsert i nærmeste fremtid? Dream Theater hadde vært... småkult. Endret 30. januar 2008 av E-wok Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Ikke for min del. Jeg tror vi kan se på The Used som en mulighet, eller Flogging Molly. To band som Toffen har stilt seg positiv til. Det ene har han selv sagt det er en mulighet for å ordne. Begge hadde gjort meg kjempefornøyd. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg vil ha noe New Rave, men det var det vel nok av fjor? Klaxons, The Gossip mm. Men Datarock hadde vært fett Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Da har jeg meldt meg som frivillig til Hove '08 ^^, Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Da har jeg meldt meg som frivillig til Hove '08 ^^, Så fint for deg. Sitter og lurer på korleis eg skal fikse meg fri til hove i år. Hadde vært fint å fått jobba den inn da og sleppe å flytte ei ferie veke... kjipe greier å jobbe. Hadde vært mykje bedre vist dei hadde hatt festivalen første eller andre veka i juli. Hadde passa mykje bedre for dei som jobber med tanke på fellesferien. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hadde vært gøy å se The Hellacopters på Hove, men jeg ligger på stranda på Malorca da, så jeg får ha det til gode. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Jahaha xD Lykke til med å ha det til gode. Ingen som vet når de sier seg ferdig, men å avslutte karrieren med en større festival virker logisk for min dag. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 håper inderlig ikke hove er ferdig med bookinga. WE er vel og bra, men ellers er det ikke SÅ mye bra. de bør ta en prat med den gjengen her. da drar jeg heller på hove enn rockefeller i mars. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 håper inderlig ikke hove er ferdig med bookinga. WE er vel og bra, men ellers er det ikke SÅ mye bra. de bør ta en prat med den gjengen her. da drar jeg heller på hove enn rockefeller i mars. Hove er ikke halv ferdige med bookingen sin. så langt har vi 32 artister. I fjor var det ca 100. Så forhåpentlig vis har vi mye spennende å se fram til. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kunne tenkt meg å se Sonic Syndicate... Hadde vært et godt supplement til Inflames Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Blir spennende å se hvilken booking som faller på plass nå om drøye halvtimen! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Blir spennende å se hvilken booking som faller på plass nå om drøye halvtimen! Blei vist Band of Horses Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Dritfett, digger de for tiden Lenke til kommentar
valbis Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Blir spennende å se hvilken booking som faller på plass nå om drøye halvtimen! Blei vist Band of Horses og det er jeg sjeleglad for, jeg håper de spiller i Amfiet når mørket har lagt seg! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Har ikke hørt så mye av dem, men de virker da lovende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå