Dr. Jacoby Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Meh! Jeg vil ha Opeth! Gir egentlig faen i alt annet hvis Opeth kommer. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nå må da metall programmet til Hove være fult snart. Av de store bandene så langt er alle Metall band, utenom Babyshambles da. Savner er par skikkelig rock band. Slik som Queens of the Stone age var i fjor. men dette kommer vell etterhvert. Kommer 7 metalband til, derav 5 internasjonale. Håper på Opeth og Children of Bodom. Trenger også mer rock som du sier! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nå må da metall programmet til Hove være fult snart. Av de store bandene så langt er alle Metall band, utenom Babyshambles da. Savner er par skikkelig rock band. Slik som Queens of the Stone age var i fjor. men dette kommer vell etterhvert. Kommer 7 metalband til, derav 5 internasjonale. Håper på Opeth og Children of Bodom. Trenger også mer rock som du sier! Tror jeg må rette på deg der, kommer vel bare 5 til tror jeg. Mener toffen sa det på hove-forumet før Cavalera Conspiracy og a7x ble lansert. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nå må da metall programmet til Hove være fult snart. Av de store bandene så langt er alle Metall band, utenom Babyshambles da. Savner er par skikkelig rock band. Slik som Queens of the Stone age var i fjor. men dette kommer vell etterhvert. Kommer 7 metalband til, derav 5 internasjonale. Håper på Opeth og Children of Bodom. Trenger også mer rock som du sier! Kunne heller tenke meg el caco enn opeth. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Whaaaaaat!! El Caco kan du jo se nårsomhelst hvorsomhelst! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ka så? Kan du ikkje så konserter som blir spelt ein del i Norge? Vist du har så har du ein ganske stort problem. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Heh, El Caco spiller vel og har spilt på omtrent alt i Norge da. Endret 24. januar 2008 av Snikpellik Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Heh, El Caco spiller vel og har spilt på omtrent alt i Norge da. Og da skal dei ikkje ha rett til å spele på store festivaler? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Selvsagt har de rett til å spille hvorsomhelst nårsomhelst. Jeg mener bare at Opeth er et mye større, bedre band og spiller langt sjeldnere i Norge og derfor hadde det vært bedre hvis de kom til Hove. Men alt er subjektivt og blablabla, så dette kan fort bli meningsløst. Jeg syntes El Caco kunne vært tøft det, men gir de opp for Opeth anytime(gjelder forsåvidt alle band). Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Vel, da vet jeg det også. A7X = Avenged Sevenfold. Makes COMPLETELY sense. Anyways, dritfett! Skal lett få med meg det. Ikke det at jeg digger dem, men synes de er morsomme... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Heh, El Caco spiller vel og har spilt på omtrent alt i Norge da. Og da skal dei ikkje ha rett til å spele på store festivaler? Jo, så klart. Jeg snakker bare om sannsynligheten for hvor optimalt Hove-ledelsen ser det å booke dem. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Opeth hadde vært fett å se igjen Lenke til kommentar
gard. Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Blah.. Avenged Sevenfold. Risikerer å få sett den 2 ganger i sommer da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Lukestar til Hove. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hadde vært fett hvis Turboneger kommer... Bra at The Kooks er der Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tror Turboneger er avkreftet, dessverre. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Siden Hank ikke synes så veldig mye om Hovefestivalen, elns? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvorfor gjør han ikke det? Hurra for lukestar! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 De er tro mot Quart, om jeg ikke tar fullstendig feil. Hellacopters bekreftet, gjør sin siste festival i karrieren på Hove! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 2 Band jeg kunne ha sett.. Converge og Hellacopters.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå