SirOppvask Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=688 Jeg ser med stor begeistring på de nye planene ved reguleringene på Hove området. Som de skriver i artikkelen var ikke Hovelandsbyen så veldig praktisk anlagt. Det gikk i all hovedsak ut på å få skyfla mat og Hoveprodukter til en klissvått publikum stående på en grusplass. Klart det funka, altså det kunne jo ikke annet, men ved at man får tak over hode kan man nyte maten de serverer på tørre benker med grønt gress som underlag. Ser også ut til at de ”knakker” opp et frokost sted hvor man kan få seg litt enkel, lett og forhåpentligvis ikke så dyr mat. Et par store navn til nå så tror jeg dette kan bli bedre enn i fjor. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Foo fighters på Norwegian wood!!! Jaja, da blir i allefall jeg blakk i sommer. Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Sommerfuglpark og klubb i en bunkers. Dette er good shit! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Sommerfuglpaaark. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Stars er bekreftet til Hove 08. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Et sted mellom poppunk og metalcore befinner de seg, gjengen vi har tenkt å slippe løs på Hove til sommeren. De slåss, de puler, de er modige, de er misforståtte og de er disiplinerte! De vil glede mange og ergre noen! Skal vi våge oss på betegnelsen college-metal? Ny-rock? Cartoon-punk? Humør-metal? Den som lever til kl 22 får se! Høres ut som Avenged Sevenfold eller noe sånt ... "/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Er ikke A7x straight edge, da? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Avenged Sevenfold til Hove hadde vært rått da! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Tja. Du må ikke la utsagnet mitt påvirke deg. A7x er tross alt ikke like ille som f.eks. Fall Out Boy. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg vet, det er bare at jeg har sjekka ut en del av materialet deres nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Ble visst a7x til Hove 08, ja. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Passer meg perfekt! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Juppda. .. jay. Heldigvis liker jeg fortsatt åpningsriffet til Strength of the World-sangen. Håper den spilles. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 De har noe brukbart, uten tvil. En venninne sin reaksjon på msn var umiddelbar: [22:03] [Vintage Princess]: A7x til Hove. [22:05] angelfuck: ouch. mye emofans/fangirls da? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Haha. Genialt. En venninne av meg sin reaksjon. Hun håpet på The Used: [ida;] sier: epic fail Lars // sprettball.com sier: jaggu bra det er uti vår hage II snart [ida;] sier: ja. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg håpet og på The Used. Det hadde vært genialt. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nå må da metall programmet til Hove være fult snart. Av de store bandene så langt er alle Metall band, utenom Babyshambles da. Savner er par skikkelig rock band. Slik som Queens of the Stone age var i fjor. men dette kommer vell etterhvert. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Toffen har tapt seg noe inni granskauen. Bare dritt nesten, satser de på å være fjortissfestival eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Syntes egentlig A7X er det eneste direkte dårlige bandet de har booket, men jeg vil se noe ANNET enn populærmetall. Noe som er interessant for en liten gruppe. Som Gojira i fjor. Eller noen rockband hadde ikke drept noen det heller. Og HEADLINERE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå