Snikpellik Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Vi får håpe på det beste! Selv er jeg rimelig sikker egentlig... EDIT: Der ja, hadde visst rett Endret 21. januar 2008 av Snikpellik Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det var vist Cavalera Conspiracy... du hadde rett Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kan fort bli svært tøfft det her! Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hva er avstanden (i minutter) fra Hove Camping til festival-området? Har kjøpt festival pass og booka plass på Hove Campin. Er første gang på Hove... Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tok en titt på kart på gulesider, tipper det kanskje er 2km å gå. Hvor lang tid du bruker på 2 flate km får du finne ut selv Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Oppdatert førstepost, og så smått lykkerus. Kan og nevne at jeg har blitt kontaktet av Hoveledelsen angående flashmoben og venter på en telefon i løpet av dagen for å få avklart diverse, regner med å ha god kontakt med dem fremover mot festivalen. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tok en titt på kart på gulesider, tipper det kanskje er 2km å gå. Hvor lang tid du bruker på 2 flate km får du finne ut selv Høres ut som 10 min til og 30 min tilbake igjen... Takk! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Da har jeg snakket med deler av Hoveledelsen. De er selv veldig positive til en Flash Mob, og vil prøve å tilrettelegge deler om det skulle trengs. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det var vist Cavalera Conspiracy... du hadde rett Spiller de noe Sepultura da? Blir jo litt som å spise Grandis når man kan spise Peppes f.eks.... hvis de ikke spiller noe Sepultura. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 hmm. Er ikke sikkert de har "nok" sanger å spille hvis de bare skal spille fra det nye albumet som kommer i februar, så da kan det vel henne at de drar igang noe eldre. Sikkert ikke så mye though. Litt sånn Audioslave-ratm Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Da har jeg snakket med deler av Hoveledelsen. De er selv veldig positive til en Flash Mob, og vil prøve å tilrettelegge deler om det skulle trengs. Flott av dei da... Det blir jo god PR for dei, så det er ikkje så rart at dei ønkser å hjelpe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Har fått en del telefonnumre og har konstant kontakt med dem. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ved midnatt får vi kart over hvordan festivalområdet vil se ut i år. Det vil visstnok bli enkelte forandringer. http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=685 Faen. Da må jeg jo holde meg oppe i kveld også. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Dei klarte ikkje å drenere campen så det blir flåter der til å ha telta på Det kommer ikkje til å bli mykje søvn vist dette skal fortsette... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Det har kommet opp forslag til å sette opp en facebook-gruppe i tillegg til/i stedet for forum angående flashmoben. Selv syntes jeg det er lettere å organisere gjennom et forum enn gjennom facebook, da facebook er veldig lite oversiktlig, og ikke alle har det. Og om folk ikke orker å registrere seg på et forum, hvordan skal jeg vite at de er engasjert nok til å møte opp? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du kan da slenge opp ei gruppe på facebook. Da kan dei som ikkje sitter på diskusjon og hove forumet få muligheten til å vere med... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Tar det i morgen i så fall. Jeg orker ikke gjøre det akkurat nå. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det er ikkje lenge til det nye karte kommer no... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har kommet. http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=688 Virker utrolig herlig! Mye bedre enn i fjor! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Virker fint dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå