Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd


Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt! Hove bør, og vil by på det aller meste. Det er nok også en del av policyen til festivalen vil jeg tro. Flere forskjellige musikksjangere = flere forskjellige, interessante mennesker. Som igjen betyr en livlig festival med mange motsetninger som møtes til en svær haug med folk som har en ting i sikte: å nyte festivaluka. :)

Lenke til kommentar
Er flere på Hoveforumet som har vist interesse, pluss flere jeg kjenner som er uregistrerte.

 

Melder min interesse, så du hadde skrevet litt på Hove forumet også.

 

Tror Hove blir veldig bra, Behemoth, Primordial, Killswitch Engage og In Flames blir saker, dessutten skal de visst ha 9 metallband igjen, hvor 6 er internasjonale. Pluss endel rock som ligger tett oppunder metall.

Håper virkelig at Opeth er en av de!

 

Edit: ser at Opeth er klar for Wacken, håper de kan ta turen til Hove først.

Endret av Dr. Jacoby
Lenke til kommentar

Nytt trashmetal-band ved midnatt folkens!! Bandet har fire personer, er legendariske og Toffen sier at for mange er dette en drøm i oppfyllelse!

 

Megadeth er det første som slår meg da. Metallica tør jeg ikke håpe på en gang. Det er vel snakk om en mellomheadliner vil jeg tro. Megadeth? Håper det! Kreator? Hva med Soulfy?

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Megadeth skal ifølge hjemmesiden deres spille i frankrike og Holland 24 og 26 Juni. Så jeg tviler litt på den...

 

Metallica er vel blitt avkreftet av Toffen, de blir for dyre elns. Slayer var der i fjor, så de er vel utelukket. Ikke så mange store thrash band igjen nå..

Sepultura, Anthrax, Kreator?

Endret av Dr. Jacoby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...