.Lagrange. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det var hard ironi. Urk. Når jeg er på festival tenker jeg følgende: Musikk, Alkohol, Mat og andre nytelser. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Og jeg har heller ikke sagt at det skal være noe politisk innblandet i denne flash moben. Kun en moro, sosial handling. Du kan like det, eller mislike det, men det vil mest sannsynlig bli gjennomført. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Og jeg har heller ikke sagt at det skal være noe politisk innblandet i denne flash moben. Kun en moro, sosial handling. Du kan like det, eller mislike det, men det vil mest sannsynlig bli gjennomført. Bare håpe at nokon blir med på det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Er flere på Hoveforumet som har vist interesse, pluss flere jeg kjenner som er uregistrerte. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hehe, kult da. Vi får forresten nytt bandslipp i løpet av uka. Jeg tipper på at vi får første headliner, eventuelt noen mellomheadlinere! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Hehe, kult da. Vi får forresten nytt bandslipp i løpet av uka. Jeg tipper på at vi får første headliner, eventuelt noen mellomheadlinere! Tipper det jeg og. Venter meg delvis Avenged Sevenfold, på grunn av den enorme populariteten de har innad i hoveforumet Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jepp, og en halvveis bekreftelse av Toffen sjæl. Men får håpe vi får noe annet i tillegg, forhåpentligvis en del bedre også! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Enig. Hadde vært kjekt med et nytt rockband. Eller en hiphop-mellomheadliner, for jeg har omtrent ikke sett noen gode/populære forslag bortsett fra Eminem. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hehe, ja.. er ikke glad i hip-hop selv da. Faktisk tvert i mot. Men vil at Hove skal by på det meste. Nytt band slippes ved midnatt. Er vel ikke sikkert det er å utrolig spennende siden The Bloody Beetroots allerede har annonsert at de spiller på Hovefestivalen på sin Myspace-side. ^^ http://www.myspace.com/thebloodybeetroots Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg er heller ikke mye av en hiphop-fan, men som sagt, Hove skal by på det meste, og det har omtrent kun vært (hard)rock-band som er sluppet, og det blir ikke noe kjekt på Hove som ikke vi har et like varierende klientell som i fjor. Det er min mening, da. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Absolutt! Hove bør, og vil by på det aller meste. Det er nok også en del av policyen til festivalen vil jeg tro. Flere forskjellige musikksjangere = flere forskjellige, interessante mennesker. Som igjen betyr en livlig festival med mange motsetninger som møtes til en svær haug med folk som har en ting i sikte: å nyte festivaluka. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Er flere på Hoveforumet som har vist interesse, pluss flere jeg kjenner som er uregistrerte. Melder min interesse, så du hadde skrevet litt på Hove forumet også. Tror Hove blir veldig bra, Behemoth, Primordial, Killswitch Engage og In Flames blir saker, dessutten skal de visst ha 9 metallband igjen, hvor 6 er internasjonale. Pluss endel rock som ligger tett oppunder metall. Håper virkelig at Opeth er en av de! Edit: ser at Opeth er klar for Wacken, håper de kan ta turen til Hove først. Endret 21. januar 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er det noen form for klubber på kveldene rundt omkring på festivalområde? Skal nedover 24... Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er det noen form for klubber på kveldene rundt omkring på festivalområde? Skal nedover 24... Det er det... Husker at jeg var inni et telt et par ganger i fjor Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Nytt trashmetal-band ved midnatt folkens!! Bandet har fire personer, er legendariske og Toffen sier at for mange er dette en drøm i oppfyllelse! Megadeth er det første som slår meg da. Metallica tør jeg ikke håpe på en gang. Det er vel snakk om en mellomheadliner vil jeg tro. Megadeth? Håper det! Kreator? Hva med Soulfy? Endret 21. januar 2008 av Snikpellik Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Megadeth skal ifølge hjemmesiden deres spille i frankrike og Holland 24 og 26 Juni. Så jeg tviler litt på den... Metallica er vel blitt avkreftet av Toffen, de blir for dyre elns. Slayer var der i fjor, så de er vel utelukket. Ikke så mange store thrash band igjen nå.. Sepultura, Anthrax, Kreator? Endret 21. januar 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hrmpf, da så. Satser på litt Cavalera-power da. Det tror jeg kan være sannsynlig. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 mm... Dei har eg ikkje høyrt om, finner dei ikkje på google heller. Det nermeste eg kommer musikk er Cavalera Conspiracy... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Nettopp. Nytt prosjekt. Endret 21. januar 2008 av Snikpellik Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Dei virka jo litt bra og... Det er ikkje lenge igjenn no... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå