Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Eplefe: Nei!? Faen.. Synes musikken var interessant jeg, men emofans blir det nok av allerede... Jeg fikk avsmak for dem som jeg fikk avsmak for Tokio Hotel. Det er evig mange fanboyd/girls.:8 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Huffja.. de er overalt ;-( Her er en meget positiv melding fra Toffen, dog: Hei! Det kommer 9 metall band til, derav 6 internasjonale. Så det er ennå mye å glede seg til. Vi fulle pakker, bare så det er sagt. I tillegg kommer det rockeacts som tenderer til den hårde sorten. MVH, TG Høres jo fantastisk ut! Endret 15. januar 2008 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Emo eller ikke emo, kunne ikke brydd meg mindre om akkurat den diskusjonen. Jeg er klar for Avenged Sevenfold Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 GIef litt fransk electronica til Hove Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jo, det er noe negativt med dem. De har latterlig mange emofans. Haha. Utenom det er musikken helt grei. kremt.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 kremt.. Ville du si noe, Torpern? Jeg er fullstendig klar over at jeg liker et av de best kjente emobandene i hele verden. Jeg misliker store deler av deres fans og. Hvis du skulle prøve å kalle meg emo med det innlegget: Spar deg. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Du liker My Chemical Romance, men ikke Avemged Sevenfold, fordi de har en emo-fanskare? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Å se noe negativt med et band er ikke det samme som å mislike dem. Jeg har ikke hørt mye av A7X (ja, det forkortes sånn), men det jeg har hørt har jeg ingenting i mot. Det er fanskaren som plager meg. Jeg har hørt alt av MCR. Jeg liker det. Det er fanskaren som plager meg. EDIT: Demrer det? EDIT2: Jeg kan sikkert tegne opp et diagram med forklaring hvis du trenger det.. Endret 15. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 EDIT2: Jeg kan sikkert tegne opp et diagram med forklaring hvis du trenger det.. Jeg kunne godt tenkte meg et slikt diagram. Trenger noe pensumsmateriale som skal brukes til å undervise en liten gruppe jeg er medlem i. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har lyst til å joine Hove i år, men vet ikke om jeg kan enda.. KSE skal jo spille og det blir bare heftig! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 EDIT2: Jeg kan sikkert tegne opp et diagram med forklaring hvis du trenger det.. Jeg kunne godt tenkte meg et slikt diagram. Trenger noe pensumsmateriale som skal brukes til å undervise en liten gruppe jeg er medlem i. Send et PM med hva du trenger, så skal jeg heller ta og sette det opp for deg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Slår til med en finfin dobbelpost. Flash mob holder på å bli arrangert på Hove. http://www.createforum.com/flashmob/ Eget forum for flashmobben, da dette skal være litt "hemmelig" Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 haha, hørtes ut som dette kan bli gøy... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Var det jeg og tenkte, nemlig. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 virka ganske genial... Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Haha! Aldri hørt om flash mob før. Virka genialt. Blir med på en jeg hvis jeg skal til Hovefestivalen Synes jeg trenger en skikkelig headliner før jeg bestemmer meg for å dra. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det så ekstremt teit ut, men jeg er kanskje gammeldags... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Det tør jeg påstå. Det er en artig ting å gjøre, være seg sosialt eller politisk Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ja jøss. Jeg har kjempelyst å blande inn politikk inn i min musikalske hverdag når jeg er på festival. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Få håpe det var ironi. Ser ikkje heilt det politiska med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå