Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd


Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lista som ligger her: 26

Babyshambles

Behemoth

Bullet for My Valentine

Chrome Hoof

Converge

Crystal Castles

Dimmu Borgir

Familjen

In Flames

Joe Lean and the Jing Jang Jong

Killswitch Engage

Kim Hiorthøy

Les Savy Fav

Primordial

Shape of Broad Minds

Slagsmålsklubben

The Cool Kids

The Kooks

The National Bank

The Scaramanga Six

The Teenagers

The Wombats

Ungdomsskulen

We

Wild Beasts

Yeasayer

 

Hove Festivalen sin liste: 22

ANIMAL ALPHA (NO)

BEHEMOTH (PL)

BULLET FOR MY VALENTINE (UK)

CHROME HOOF (UK)

FAMILJEN (SE)

IN FLAMES (SE)

JOE LEAN AND THE JING JANG JONG (UK)

KIM HIORTHØY (NO)

LES SAVY FAV (US)

MATIAS TELLEZ (NO)

PRIMORDIAL (IR)

SHAPE OF BROAD MINDS (US)

SLAGSMÅLSKLUBBEN (SE)

THE COOL KIDS (US)

THE NATIONAL BANK (NO)

THE SCARAMANGA SIX (UK)

THE TEENAGERS (FR)

THE WOMBATS (UK)

UNGDOMSKULEN (NO)

WE (NO)

WILD BEASTS (UK)

YEASAYER (US)

 

Kva er rett?

Lenke til kommentar
Hovefestivalen sin mangler The Kooks, Dimmu Borgir, Killswitch Engage, Converge... osv.

 

Alle bandene listet opp i denne tråden er riktige og bekreftet. Er vel bare lista til Hove som ikke er oppdatert. De har postet nyheter på førstesiden om disse bandene da.

 

Eplefe: Hahaha :lol: Og skriv opp Animal Alpha!

Merka da eg og

Lenke til kommentar

Blant mange av oss som har søkt som frivillige, har det hersket tvil om hva de forskjellige arbeidsoppgavene innebærer. Her har vi en fin liste som snille John Ivar har klasket sammen til de som måtte lure:

 

 

 

Vel, lur no further, for her er de:

 

Billett/registrering

Her jobber du med å selge billetter, sette på bånd eller kontrollere bånd ved inngangen. Vi ser etter blide og trivelige folk, som ikke blir stressa og sure av høyt tempo.

 

Dekor

Her jobber du med utsmykning av festivalen. Har du et øye for estetikk, og i tillegg er litt nevenyttig, er du perfekt på dekor.

 

Håndverker

Vi trenger håndverkere, enten det er snekkere, elektrofolk, malere e.l. Håndverkerne hjelper oss å sette opp landsbyen og diverse boder, og jobber i hovedsak i forkant av festivalen.

 

Opprigg/nedrigg

Dette er en jobb for deg som liker å ta i et tak. Arbeidet er før og etter festivalen, noe som er perfekt for deg som vil være sikker på å få med deg alle dine favorittband.

 

Pressekontakt

På pressekontoret ser vi først og fremst etter såkalte "runnere". Det vil si folk som kan passe på at pressfotografene kommer seg inn og ut av fotograven når de skal. I tillegg trenger vi noen hyggelige folk til å jobbe på pressekontoret vårt.

Publikumsinfo

Info-medarbeiderne vil først og fremst jobbe fra fire strategiske punkter innenfor og utenfor festivalområdet. Det er viktig at du er hyggelig og at du setter deg inn i alt som har med området og festivalen å gjøre

Renovasjon/sanitær

Dette er en hjørnesteinsjobb! Søpla skal sorteres, dunker skal tømmes, dusjer og doer skal vaskes og området skal holdes rent og trivelig fra dag til dag. Søker du til renovasjon tar du ansvaret for rydding, vasking og resirkulering.

 

Sanitet

På saniteten jobber du på et mottak for folk som har blitt syke eller skadet seg på en eller annen måte. Det er en fordel om du har utdannelse innenfor helse/sykehus.

 

Servering/bar

Jepp. It’s a dirty job, but SOMEONE got’s to do it. Noen må tappe festivalen vår. Stå på-vilje og godt humør er en fordel. Har du jobbet litt med servering eller som bartender tidligere, stiller du ekstra sterkt. OBS! Du må være over 18.

 

Sjåfør

Har du lappen? Har du lyst til å hjelpe oss å frakte artister, materiell, medarbeidere etc? Vi har behov for alle typer sertifikater. 18års grensen er ganske selvsagt her.

 

Vakthold

Du trenger ikke å gå på anabole stereoider og se ut som Arnold på 80-tallet for å jobbe med vakthold på Hove. Det holder at du er hyggelig, våken og omgjengelig. Vi har profesjonelt vaktmannskap til å ta seg av vanskelige situasjoner, dersom de skulle oppstå.

 

Lenke til kommentar

Beklager en aldri så liten dobbeltpost. Selv om det ikke er offisielt, er det sjelden Toffen skuffer oss med falske forhåpninger.

 

Dette sier han nemlig i tråden om Avenged Sevenfold på Hoveforumet:

 

HI!

 

Det ser ut til å gå den rette veien.

 

MVH, TG

 

 

Hadde ikke hørt en lyd fra bandet før jeg sjekka dem ut nettopp, og jeg må si at det ikke akkurat er mye negativt i at de sannsynligvis kommer! :D

Lenke til kommentar
Beklager en aldri så liten dobbeltpost. Selv om det ikke er offisielt, er det sjelden Toffen skuffer oss med falske forhåpninger.

 

Dette sier han nemlig i tråden om Avenged Sevenfold på Hoveforumet:

 

HI!

 

Det ser ut til å gå den rette veien.

 

MVH, TG

 

 

Hadde ikke hørt en lyd fra bandet før jeg sjekka dem ut nettopp, og jeg må si at det ikke akkurat er mye negativt i at de sannsynligvis kommer! :D

 

Fytti helvete, jeg lagde en tråd om metal-bookingen der inne, der jeg kritiserte den pga altfor mange, la oss si, "like" band. Og nå booker de faenmeg Avenged Sevenfold også? Herreugd, hva med å booke BRA METAL!?

Lenke til kommentar
Endelig en som mener det samme som meg om metal bandene på Hove. Det er ingen skikkelige bra metal band, bortsett fra Behemoth. Ble sur når jeg leste at Avenged Sevenfold også kanskje skal komme. Var nok med In Flames, Bullet og Killswitch

 

In Flames var greit nok, men faen heller da: Dimmu Borgir, Killswitch Engage, Bullet for My Valentine og nå Avenged Sevenfold? Herregud for en møkkafestival det kommer til å bli om de ikke får booket noe ordentlige saker på metalfronten, bare et kanonsterkt indie/rock-program kan redde dette.

 

Behemoth har jeg aldri hørt faktisk, så kan ikke uttale meg der.

Lenke til kommentar

Smak og behag. Men er enig i at det er blitt for mye "like" metall som det blir kalt her. Jeg vil også ha mer "ekte" metall, så jeg skjønner veldig godt hva du mener. I fjor var det jo helt konge spør du meg, med Gojira, Mastodon og Slayer. In Flames har jeg dog ingenting i mot, synes de har levert fantastisk musikk tidligere. Får vente å se hvordan det går med deres nyeste album. Dimmu er bare tragisk.

 

Eplefe: Nei!? Faen.. :( Synes musikken var interessant jeg, men emofans blir det nok av allerede...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...