Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Nei, de oppdaterte Hove-siden med det i går. Ikke sovet i natt, jeg trodde det var onsdag helt til jeg så på telefonen for et halvt minutt siden. xD Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Lista som ligger her: 26 BabyshamblesBehemoth Bullet for My Valentine Chrome Hoof Converge Crystal Castles Dimmu Borgir Familjen In Flames Joe Lean and the Jing Jang Jong Killswitch Engage Kim Hiorthøy Les Savy Fav Primordial Shape of Broad Minds Slagsmålsklubben The Cool Kids The Kooks The National Bank The Scaramanga Six The Teenagers The Wombats Ungdomsskulen We Wild Beasts Yeasayer Hove Festivalen sin liste: 22 ANIMAL ALPHA (NO)BEHEMOTH (PL) BULLET FOR MY VALENTINE (UK) CHROME HOOF (UK) FAMILJEN (SE) IN FLAMES (SE) JOE LEAN AND THE JING JANG JONG (UK) KIM HIORTHØY (NO) LES SAVY FAV (US) MATIAS TELLEZ (NO) PRIMORDIAL (IR) SHAPE OF BROAD MINDS (US) SLAGSMÅLSKLUBBEN (SE) THE COOL KIDS (US) THE NATIONAL BANK (NO) THE SCARAMANGA SIX (UK) THE TEENAGERS (FR) THE WOMBATS (UK) UNGDOMSKULEN (NO) WE (NO) WILD BEASTS (UK) YEASAYER (US) Kva er rett? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hovefestivalen sin mangler The Kooks, Dimmu Borgir, Killswitch Engage, Converge... osv. Alle bandene listet opp i denne tråden er riktige og bekreftet. Er vel bare lista til Hove som ikke er oppdatert. De har postet nyheter på førstesiden om disse bandene da. Eplefe: Hahaha Og skriv opp Animal Alpha! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hovefestivalen sin mangler The Kooks, Dimmu Borgir, Killswitch Engage, Converge... osv. Alle bandene listet opp i denne tråden er riktige og bekreftet. Er vel bare lista til Hove som ikke er oppdatert. De har postet nyheter på førstesiden om disse bandene da. Eplefe: Hahaha Og skriv opp Animal Alpha! Merka da eg og Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Lista vår mangler visst Animal Alpha. Hove blir fantastisk! Behemoth, We og The National Bank er de jeg gleder meg mest til. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Animal Alpha lagt til på listen, beklager at det tok så lang tid Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Blant mange av oss som har søkt som frivillige, har det hersket tvil om hva de forskjellige arbeidsoppgavene innebærer. Her har vi en fin liste som snille John Ivar har klasket sammen til de som måtte lure: Vel, lur no further, for her er de: Billett/registrering Her jobber du med å selge billetter, sette på bånd eller kontrollere bånd ved inngangen. Vi ser etter blide og trivelige folk, som ikke blir stressa og sure av høyt tempo. Dekor Her jobber du med utsmykning av festivalen. Har du et øye for estetikk, og i tillegg er litt nevenyttig, er du perfekt på dekor. Håndverker Vi trenger håndverkere, enten det er snekkere, elektrofolk, malere e.l. Håndverkerne hjelper oss å sette opp landsbyen og diverse boder, og jobber i hovedsak i forkant av festivalen. Opprigg/nedrigg Dette er en jobb for deg som liker å ta i et tak. Arbeidet er før og etter festivalen, noe som er perfekt for deg som vil være sikker på å få med deg alle dine favorittband. Pressekontakt På pressekontoret ser vi først og fremst etter såkalte "runnere". Det vil si folk som kan passe på at pressfotografene kommer seg inn og ut av fotograven når de skal. I tillegg trenger vi noen hyggelige folk til å jobbe på pressekontoret vårt. Publikumsinfo Info-medarbeiderne vil først og fremst jobbe fra fire strategiske punkter innenfor og utenfor festivalområdet. Det er viktig at du er hyggelig og at du setter deg inn i alt som har med området og festivalen å gjøre Renovasjon/sanitær Dette er en hjørnesteinsjobb! Søpla skal sorteres, dunker skal tømmes, dusjer og doer skal vaskes og området skal holdes rent og trivelig fra dag til dag. Søker du til renovasjon tar du ansvaret for rydding, vasking og resirkulering. Sanitet På saniteten jobber du på et mottak for folk som har blitt syke eller skadet seg på en eller annen måte. Det er en fordel om du har utdannelse innenfor helse/sykehus. Servering/bar Jepp. It’s a dirty job, but SOMEONE got’s to do it. Noen må tappe festivalen vår. Stå på-vilje og godt humør er en fordel. Har du jobbet litt med servering eller som bartender tidligere, stiller du ekstra sterkt. OBS! Du må være over 18. Sjåfør Har du lappen? Har du lyst til å hjelpe oss å frakte artister, materiell, medarbeidere etc? Vi har behov for alle typer sertifikater. 18års grensen er ganske selvsagt her. Vakthold Du trenger ikke å gå på anabole stereoider og se ut som Arnold på 80-tallet for å jobbe med vakthold på Hove. Det holder at du er hyggelig, våken og omgjengelig. Vi har profesjonelt vaktmannskap til å ta seg av vanskelige situasjoner, dersom de skulle oppstå. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Haha, hadde vært kult om du joinet, dismayed. Må prøve å få dradd med oss Hansey og Lena Det hadde vært så sinnsykt bra! Hva koster en sånn hytte? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Haha, hadde vært kult om du joinet, dismayed. Må prøve å få dradd med oss Hansey og Lena Det hadde vært så sinnsykt bra! Hva koster en sånn hytte? Tja, om dere er fire personer så koster det 100 kr natten. : D Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tja, om dere er fire personer så koster det 100 kr natten. : D GENIALT! Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det var jo ikke så mye, vurderer litt og leie en sånn. Hadde vært deilig og slippe telt i år, men på en annen side var det koselig med telt og møte masse folk Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Absolutt. Blir nok telt for min del, det er veldig mye av festivalstemningen for meg. Ikke det at sånn hytte ikke hadde gjort noe, da. Men telt er gøy.. hehe. Fikk jo til og med kasta ut den opprinnelige og fikk ny og mye koseligere samboer i teltet xD Endret 12. januar 2008 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Beklager en aldri så liten dobbeltpost. Selv om det ikke er offisielt, er det sjelden Toffen skuffer oss med falske forhåpninger. Dette sier han nemlig i tråden om Avenged Sevenfold på Hoveforumet: HI! Det ser ut til å gå den rette veien. MVH, TG Hadde ikke hørt en lyd fra bandet før jeg sjekka dem ut nettopp, og jeg må si at det ikke akkurat er mye negativt i at de sannsynligvis kommer! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Jo, det er noe negativt med dem. De har latterlig mange emofans. Haha. Utenom det er musikken helt grei. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Beklager en aldri så liten dobbeltpost. Selv om det ikke er offisielt, er det sjelden Toffen skuffer oss med falske forhåpninger. Dette sier han nemlig i tråden om Avenged Sevenfold på Hoveforumet: HI! Det ser ut til å gå den rette veien. MVH, TG Hadde ikke hørt en lyd fra bandet før jeg sjekka dem ut nettopp, og jeg må si at det ikke akkurat er mye negativt i at de sannsynligvis kommer! Fytti helvete, jeg lagde en tråd om metal-bookingen der inne, der jeg kritiserte den pga altfor mange, la oss si, "like" band. Og nå booker de faenmeg Avenged Sevenfold også? Herreugd, hva med å booke BRA METAL!? Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Endelig en som mener det samme som meg om metal bandene på Hove. Det er ingen skikkelige bra metal band, bortsett fra Behemoth. Ble sur når jeg leste at Avenged Sevenfold også kanskje skal komme. Var nok med In Flames, Bullet og Killswitch Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Endelig en som mener det samme som meg om metal bandene på Hove. Det er ingen skikkelige bra metal band, bortsett fra Behemoth. Ble sur når jeg leste at Avenged Sevenfold også kanskje skal komme. Var nok med In Flames, Bullet og Killswitch In Flames var greit nok, men faen heller da: Dimmu Borgir, Killswitch Engage, Bullet for My Valentine og nå Avenged Sevenfold? Herregud for en møkkafestival det kommer til å bli om de ikke får booket noe ordentlige saker på metalfronten, bare et kanonsterkt indie/rock-program kan redde dette. Behemoth har jeg aldri hørt faktisk, så kan ikke uttale meg der. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har sett In Flames en gang, det var en grei konsert. Men er ikke så begeistret får musikken dems. Synes de hadde mye bedre metal band i fjord. Eneste grunden til at jeg drar på Hove er fordi jeg har masse venner som skal dit. dessverre er jeg ikke så glad i indie Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 *håper i stillhet på Radiohead* Kommer de så er det alene grunn nok til å kjøpe festivalpass! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Smak og behag. Men er enig i at det er blitt for mye "like" metall som det blir kalt her. Jeg vil også ha mer "ekte" metall, så jeg skjønner veldig godt hva du mener. I fjor var det jo helt konge spør du meg, med Gojira, Mastodon og Slayer. In Flames har jeg dog ingenting i mot, synes de har levert fantastisk musikk tidligere. Får vente å se hvordan det går med deres nyeste album. Dimmu er bare tragisk. Eplefe: Nei!? Faen.. Synes musikken var interessant jeg, men emofans blir det nok av allerede... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå