SuperStoffer Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Har bygd meg ny pc for en stund siden, men når jeg kjører noen litt tunge programmer så klikker plutselig alt etter en liten stund.. hele bildet på skjermen blir helt forvrengt og stygt og jeg må rse pcen.. og sånn fortsetter det konstant!!! noen som kan hjelpe??? har btw ikke overklokket noe.. prøvd alle de nyeste detonator driverne også... Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Formatere hardisken kan nok hjelpe deg.. Hvis du ikke har gjort det. It's nothing bether than a fresh start.. ,) Prøv det.. Lenke til kommentar
fredlund Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 DX9 ? Prøv med 8.1. Fred. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Har bygd meg ny pc for en stund siden, men når jeg kjører noen litt tunge programmer så klikker plutselig alt etter en liten stund.. hele bildet på skjermen blir helt forvrengt og stygt og jeg må rse pcen.. og sånn fortsetter det konstant!!! noen som kan hjelpe??? har btw ikke overklokket noe.. prøvd alle de nyeste detonator driverne også... 1. Når du bygde deg en ny pc vare det med alt, hd, hk,cpu osv. 2. Er du sikker på at det ikke er cpu'en din som blir for varme, har du sett etter at du har satt på kjøleribben riktig og har du brukt goop (AS3) Virker for meg i det du beskriver problemet ditt at det er for høy temp på cpu'en din? Lenke til kommentar
SuperStoffer Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 tempen på cpuen min er helt fin den.. men har løst problemet nå! boren min hadde klokka skjermkortet mitt altfor høyt så det gikk varmt og klikka Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 wtf? lar du broren din klokke maskinen din når han ikke har peiling på hva han gjør?? :o jaja, stakkars PC.. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 flytt mobilen litt lengre bort fra skjermen Lenke til kommentar
SuperStoffer Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Ta det med ro... broren min har fått gjennomgå nå Pluss at han har fått totalforbud mot å komme nærmere pcen enn 40 meter så det går nok grett med den utover... håper jeg da Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Wild guess: Installer Eldre detenator drivere? 39.XX? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Mephisto din dass, broren han som fucka den .. les før du poster ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå