appelsinbrus Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Maskina mi begynte å kuke til ting etter at jeg la inn iTunes (måtte det brenne), men ble ikke noe bedre etter at jeg avinnstallerte det igjen. Alt går treigt som maling som tørker, og jeg klør etter å få tilbake den gode, gamle kjappe maskina mi! Til og med det jeg skriver her nå, er av og til jeg må vente i et sekund og to før skrifta kommer opp på skjermen ffs! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Åpne task manageren å se hvilken prosess(er) som bruker mye, og avslutt de. Har du anti spy/ad-ware program? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Nå kan jeg jo faktisk å både avslutte prosesser og fjerne spyware og virus da.. Har avinnstallert et par prrogrammer som krevde litt, hjalp ikke så mye.. Har kjørt både AVG, Ad-Aware, Spybot & SuperAntiSpyware... Like bitchy enda.. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 installér og kjør Crap Cleaner. (Husk å ta backup av registere når du kører registerrens (saker / issues) Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Star i sikkerhetmodus f8 boot. Er den like treg der kan det være hardware. kjørt både AVG, Ad-Aware, Spybot & SuperAntiSpyware... Like bitchy enda.. 9415326[/snapback] At du har kjørt det betyr ingen ting. Post Hijackthis logg få norbat til og se på den. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Først så vil jeg be deg tone litt ned språket ditt. Når windows først har fått en smell så kan det være vanskelig å rette opp. Jeg hørte en sammenlikning av Windows med et korthus. Hvis et kort forsvinner midt i så er det vanskeligere å sette dette kortet på plass enn det er å starte på nytt. For meg så høres det ut som klassikeren klez, men det burde antivirusprogrammet ditt sett. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Hva du synes om språket mitt er med ærlig talt revnende likegyldig, men takk for alle tips! Skal prøve et par av de nevnte tingene her nå, se hva som skjer. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvis du vil ha hjelp fra noen så bør du kanskje bry deg litt om hva de synes. Velkommen som bruker nummer en på min ignore-liste. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 ? Hva var galt med det språket? Uansett: Derosm du har installert Spyware Terminator har jeg opplevd at denne prosessen oppfører seg ufint ved å ta alle ressurser. Dersom du har det installert: prøv å avinstallere (har hjulpet flere jeg kjenner). Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Hvis du vil ha hjelp fra noen så bør du kanskje bry deg litt om hva de synes. Velkommen som bruker nummer en på min ignore-liste. 9415449[/snapback] ...og du er ene og alene om å være på min kjøss meg-liste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå