ShaNickolas Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kjøpte Speedlink Pc Høytalere med en liten sub + 2 små plastikkhøytalere her tidligere i sommer. Kostet 200 kroner Synes Lyden var helt ok , men etterhvert har det begynt å sprake i de små høytalerne. I Bua har jeg et par Cerwin Vega Høytalere men ingen forsterker, har heller ikke råd til å kjøpe noe forsterker derfor fant jeg et alternativ jeg ble fornøyd med . Siden Cerwin Vega høytalerne krever endel kraft falt valget på noen gamle Tandberg høytalere De er ikke spesielt store men har sitt serpreg fordi de er 6 kantet i formen. Orginal fargen var bleknet orange så jeg lakka dem marineblå. Jeg røsket ut! de små høytalerne som fulgte med Speedlink pakken å monterte på Tandberg paret Resultat: Mye større å fyldigere lydbilde, bedre bass å diskant Utrolig hva man kan finne ut av bare man tenker litt. Den innebygde forsterkern i subben er tydeligvis sterk nok til å drive gode gamle Tandberg Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bra du fikk orden på stereoen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå