VF-racing Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Prøvde å logge meg på MSN live på mobilen idag. Da ble alle kontaktene mine sletta.. Når jeg logga meg på PCn min etterpå, var de også borte.. Har en gammel HD med OS liggende.. Er MSN kontaktlista lagra på HDn eller ligger den bare på en server ? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hehehehe.. lo litt når eg leste dette:P.. Kjipe greier.. Men jeg tror ikke den lagrer seg på dataen, fordi når du logger deg på andre dataer så er kontaktlisten der også. Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hehehe. jeg ler meg helt "skrull". Utrolig kjipt da men har du så lite minnet på mobilen at kontaktene ble slette da du installerte msn på mobilen at det ikke ble plass til alt hahaha, kom på taken nå vil tro at kontaktene er fortsatt på mobilen, sprørs hvilken mobil du har. prøv å koble til pcn / macn og lete etter kontaktene da hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå