Uhei Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 hei! når bilen har gått 10km siden sist gang den var på et service verksted så havner den på service igjen... men det jeg lurer på hva er dem egentlig gjør med bilen da? sjekker vell alt av vesker? bremse/servo hyd.olje, motor olje og reimer... er det noe mere? er vell sikkert det Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 når bilen har gått 10km siden sist gang den var på et service verksted så havner den på service igjen... 9414905[/snapback] 10km var veldig kort serviceinervall... Lenke til kommentar
Uhei Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 ja vet men var nu sånn han tidligere eier hadde gjort med bilen...så om det ikke ble fpr mye arbeid og uvitenhet i saken...så tenkte jeg at jeg skulle bare gjør det selv Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Forrige eier hadde service hver 10. kilometer? Han la vel kanskje inn servicestopp på vei til jobb hver morgen da? Men, dersom det er 10.000 km du mener og du har lyst til å gjøre så mye som mulig selv så kan du begynne med å få tak på en servicemanual til bilen din. Det er uansett umulig for folk å gi noe mer en helt generelle svar om du ikke beriker forumet med hva slags bil du har! Endret 3. september 2007 av Dipstick Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du får en oversikt på hva servicen inngård som regel. Bytting av filter,bremseveske og motorolje. Sjekking av vital slitasje og sikkert en del småting til. Hvilken bil er dette? Lenke til kommentar
Uhei Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Det er så mye som en Honda Accord 96mod 1.8Ils og ja det var 10.000km beklager! Endret 3. september 2007 av Zonach Lenke til kommentar
otis Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvor mange kilometer har bil din gått totalt nå? Skriv det, så kan jeg si nøyaktig hva de skal gjøre på denne servicen som du funderer på. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Honda har service hver 10000 km... rød, blå og gul service eller hva det var. Kommer helt ann på hvilken "farge service" som står for tur. På service sjekker man om bilen klarer seg til neste service uten reprasjoner. Man bytter olje/filter på alle servicene. Jo større service er jo mer intervall deler bytter man og man går grundigere inn i bremser, justeringer ++ Hvis du finner service hefte ditt står alt som skal byttes, sjekkes osv.. Honda har god oversikt i hefte. Lenke til kommentar
D-eagle19 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 litt sån "off topic" men driver å skifter bremseskive bak, og er kommet til den delen der man skal få inn "stempelet" før klossene skal på.. og lurte på kordan eg får det inn.. sitter fast. på forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå