Garanti Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hei, jeg har planer om å kjøpe et stativ til kameraet mitt, et 350D. Har sett litt rundt, men har ikke funnet noen som passer kriteriene mine (synkende) : # Pris: Maks 1500 kr # Solid og høyt # Mulighet for å stille inn beina individuelt # Gjerne 4 bein # Forholdsvis lett Alle svar mottas med takk! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hei,jeg har planer om å kjøpe et stativ til kameraet mitt, et 350D. Har sett litt rundt, men har ikke funnet noen som passer kriteriene mine (synkende) : # Pris: Maks 1500 kr # Solid og høyt # Mulighet for å stille inn beina individuelt # Gjerne 4 bein # Forholdsvis lett Alle svar mottas med takk! 9414902[/snapback] Se gode svar i en annen tråd her ("allround stativ...") RandiA Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 # Gjerne 4 bein 9414902[/snapback] Tror det blir litt vanskelig hvis du ikke kjøper en tripod + monopod... Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Tror det blir litt vanskelig hvis du ikke kjøper en tripod + monopod... 9418883[/snapback] trur han meiner fire ledd, ikkje bein. Lenke til kommentar
Wheeli Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nå vet jeg ikke helt hva du er ute for, men jeg kjøpte meg et Cullmann 2800 i sommer. Dette er to stativ i ett, en vanlig 3-leddet tripod og også en monopod. 3-leddet hode, max høyde på tripod er 158 og det doble på monopod'en. Vekten er 1,8 kg og max kameravekt oppgitt til 3,5 kg. Enn så lenge holder dette stativet godt for meg. Prisen jeg gav for dette var 1200,- Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Takk for svar; går nok for Cullmann 3335 med mindre noen skulle komme med noen fantastisk gode argumenter mot 3335 / for et annet. Endret 7. september 2007 av garanti Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ett spørsmål, er det ikke stativ i prisguide? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Ett spørsmål, er det ikke stativ i prisguide? Jo, men du finner dem ikke direkte. Søk på f.eks. Manfrotto, så får du opp mulighet for å browse stativer på samme måte som andre ting - også søke på dem. Aner ikke hvorfor kategorien ikke ligger inne... Endret 10. september 2007 av k-ryeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå