jin_kazama Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg har fått meg internet adsl bravo linja, men jeg er så dritt lei at de har låst alle portene uten port 80, hva kan jeg gjøre??? går det ann å ringe dem og spørre om de kan åpne alle portene eller? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Det er hos deg feilen ligger da... I routeren/modemet ditt. Var det nødvendig med så mange utropstegn forresten Lenke til kommentar
pekker Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 NTG har nok ikke låst alle portene, du må konfiguere ditt modem router etc. (NAT) og åpne de portene du behøver. Søk på broadpark.no så finner du nok noe info om hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hei!!! Jeg har fått meg internet adsl bravo linja, men jeg er så dritt lei at de har låst alle portene uten port 80, hva kan jeg gjøre??? går det ann å ringe dem og spørre om de kan åpne alle portene eller? Slett posten og få deg en normal overskrift så kansje noen vil hjelpe deg .. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hei!!! Jeg har fått meg internet adsl bravo linja, men jeg er så dritt lei at de har låst alle portene uten port 80, hva kan jeg gjøre??? går det ann å ringe dem og spørre om de kan åpne alle portene eller? Slett posten og få deg en normal overskrift så kansje noen vil hjelpe deg .. Enig der ja Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Det er lett å åpne porter, sjekk ut denne siden så finner du ut hvordan man skal gjøre det http://www.relativt.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå