1915 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvordan kan jeg finne ut hvilke drivere som mangler ? jeg har nettopp formatert. lenge siden sist så. jeg vet jeg har installert alt av chipset osv slikt. men kommer ikke på hva jeg kan ha glemt ? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det kan jo være alt mulig. Hvilket hovedkort har du? Har du PCI-enheter installert utover det som allerede finnes på hovedkortet? Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Lydkort, og gameporten til lydkortet... Creative audigy kanskje? Lenke til kommentar
Grant_Lee Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det kan kanskje være Trusted Platform Module (TPM) - dog mest sannsynlig dersom dette er en bærbar. Grant_Lee Lenke til kommentar
1915 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) HAH JEG MÅ LE. HVOR ser du at det er en laptop ? nei du der tok du skammelig feil. det er en stasjonær pc. har bygd den selv Hovedkort: ASUS P5N-E SLI eneste PCI kort jeg har i pc'n er et trådløst nettverkskort. og det er installert drivere til fordi jeg får nett gjennom trådløst. Endret 3. september 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Grant_Lee Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg sa ikke at du hadde en bærbar. Jeg forsøkte å være hyggelig å si at det kunne være TPM som manglet, men at det var mest sannsynlig at det kun var aktuelt dersom du hadde en bærbar PC. Du skriver ikke noe i det opprinnelige innlegget hva slags PC du har, så jeg åpnet bare for muligheten at det kunne være en bærbar du hadde. Nisse! /Grant_Lee Lenke til kommentar
1915 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 jaokei. godt mulig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå