Metal_Man Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 I og med at jeg er såpass dritrå på FPS-spill , så startet jeg like så godt på hard. Da tok det passelig lang tid å runde spillet. Ble etter hvert ganske så utfordrende, og drømmen om å ikke ende opp i "gjenopplivelseskammeret" gikk i dass ved første møte med "big daddy" Greide å redde alle ungene også, så jeg anbefaler alle som er gode i denne typen spill å gå rett på hard. Da får man en lengre og (etter mitt syn) bedre spillopplevelse. Jeg er en stor fan av bøker som Brave New World og 1984, så tematikken i spillet engasjerte meg. Jeg nøler derfor ikke med å gi det 9 av 10. Men det er klart at spillet burde hatt multiplayerfunksjon. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Var verdt hvert eneste øre (ja jeg kjøpte det faktisk). Skulle gjerne hatt en litt dypere acslutningsekvens. Virka litt halvhjerta. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Spillet var veldig bra synes jeg. 9/10 får den fra meg. Det er ikke et perfekt spill, men det er et veldig bra spill. 2K gjorde en bra jobb med å lage BioShock! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Runnet spillet igår etter en og en halv dag med intens gaming, og gjett om jeg ble overrasket av slutten.. Jeg fikk den snille slutten, men hvordan er egentlig den slemme? Tar han imot nøkkelen eller noe? Bioshock skulle gjerne ha vart litt lenger, etter at jeg slo meg selv i hodet får å ikke ha nytet spillet godt nok. Lenke til kommentar
neslonek Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 her er den onde slutten Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Spillet ligger å støver i fordel til Call of Duty 4. Har ikke giddi å runne spillet, der er rett og slett bare dritkjedelig.... Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har ikke spilt Bioshock, men det står på toppen av lista over spill jeg vil spille. Syns hele settingen virker genial og stemningen i spillet virker enestående. Planen er å bestille pc imårra og hvis den pcen klarer å kjøre Bioshock, så er det rett til Gamezone og kjøpe Collectors Edition Krever det mye for å kunne spilles? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har ikke spilt Bioshock, men det står på toppen av lista over spill jeg vil spille. Syns hele settingen virker genial og stemningen i spillet virker enestående.Planen er å bestille pc imårra og hvis den pcen klarer å kjøre Bioshock, så er det rett til Gamezone og kjøpe Collectors Edition Krever det mye for å kunne spilles? Ikke så veldig mye. Sjekk rundt om på nettet etter "system requirements" Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 www.systemrequirementslab.com har den, så tar ikke lang tid å sjekke hvor man ligger Litt skuffet over det moralske valget i dette spillet var mindre enn det som hypen tilsa. Du er jo enten gullungen til jesus eller satans egen sønn jo, litt mellomgrunn hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ser det er litt splittet meninger om Bioshock. Men alt i alt, vil dere anbefale det for en som trenger et offline FPS til å holde på med i millitæret? ___ Hvis noen som har peiling på PC o.l. kan sjekke om denne pcen kan spille Bioshock, evt hvor bra den kan kjøre det, så hadde det vært topp. For meg så ser det ut som den kan det, men er ikke sikker. Alt for lenge sia jeg har holdt på med sånt til at jeg er sikker. System requirements for Bioshock Bioshock: Minimum System Requirements: CPU: Pentium 4 2.4GHz Single Core processor System RAM: 1GB Video Card: Direct X 9.0c compliant video card with 128MB RAM (NVIDIA 6600 or better/ATI X1300 or better, excluding ATI X1550). Sound Card: 100% direct X 9.0c compatible sound card Hard disc space: 8GB free space Recommended System Requirements: CPU: Intel Core 2 Duo processor System RAM: 2GB Video card: DX9: Direct X 9.0c compliant video card with 512MB RAM (NVIDIA GeForce 7900 GT or better) DX10: NVIDIA GeForce 8600 or better Sound Card: Sound Blaster® X-Fi™ series (Optimized for use with Creative Labs EAX ADVANCED HD 4.0 or EAX ADVANCED HD 5.0 compatible sound cards) Pcen jeg antakelig kommer til å bestille i kveld HP 9675 Tekniske data Intern lyd 3D Sound Blaster Pro-kompatibel lyd, 16-bits integrert Cache Nivå 2-cache 2 MB Centrino-teknologi Intel® Centrino® Duo Mobile prosessorteknologi Skjermoppløsning 1440 x 900 Skjermstørrelse 17" WXGA+ High Definition BrightView Widescreen Utvidelsesspor Ett ExpressCard/54-spor (støtter også ExpressCard/34) Optisk stasjonstype HD DVD ROM med Super Multi DVD ±R/RW tolags Operativsystem installert Ekte Windows Vista® Home Premium 32-bits technical specifications Intel® Core™2 Duo prosessor T7250 prosessorhastighet 2 GHz Skjermkort NVIDIA® GeForce™ 8600M GS Skjermminne Opptil 1023 MB grafikkminne totalt, med 256 MB dedikert Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det er så bra at du kommer til å fake deg sjuk for å være inne når dere skal ha en øvelse Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det hørtes bra ut Bryr meg ikke om det ikke varer så alt for lenge - har FM i bakhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå