Juden Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Her kan vi diskutere albumet "Timbaland Presents Shock Value ". Ifølge meg så er dette et av 2007`s beste albumer. Rytmens kilde og dens struktur, enten det er skogvokterlyder, pust eller klapping, er Tims varemerke. ”Shock Value” er en kombinasjon av allerede kjente produksjoner og nyere ting, og har som Timberlakes siste album den kvaliteten at det må tid til før det sitter. Og jaggu sitter det, som – unnskyld uttrykket – kukk i kram snø. Selv 50 Cent blir for kul å regne i den Mira-gjestede ”Come And Get Me”, og på ”Bounce” lurer jeg bare på hvor høyt på genibarometeret Timbaland vil komme uten å bli overopphetet. I over en time skremmer han ingen, men gir alle crazy legs; ja, med unntak av Fallout Boy-låta, da. For deg som aspirerer til festarrangør og vil kjøsse sommeren velkommen – her er’n! Av meg for dette albumet 5/6. 1. Oh Timbaland 2. Give It To Me 3. Release 4. The Way I Are 5. Bounce 6. Come & Get Me 7. Kill Yourself 8. Boardmeeting 9. Fantasy 10. Scream 11. Miscommunication 12. Bombay 13. Throw It On Me 14. Time 15. One & Only 16. Apologize 17. 2 Man Show Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Timbaland er en flink produsent, men han skulle visst bedre enn å begynne å rappe. Av sangene jeg har hørt på albumet har ingen egentlig imponert meg noe særlig, men da jeg hørte noen previews for lenge siden, fikk jeg med meg noen fete beats. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Timbaland skulle holdt seg bak miksebordet, og aldri funnet veien foran mikrofonen! Er egentlig drittlei hele karen, kanskje fordi han medvirker på alt som kan krype og gå av radio'slagere' om da'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå