Gå til innhold

Prada Gold telefon


ahoq

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

er det noen som vet om noen forhandlere i norge som selger denne?

 

http://www.amobil.no/nyhet/mobiltelefoner/...en_i_gull/42518

 

Eller må jeg bestille fra England, og hvordan blir det da med toll, frakt o.l?

 

Takk

9414642[/snapback]

 

 

den på amobil er det ett privat selskap som lager og selger Amosu.. så den må nok inn via england.. toll og frakt vil komme.. alt over 200kr eller 1000kr(husker ikke akkurat hvor mye) må fortolles.. men momsen i england vil bli dratt av, men de legger til norsk moms istedenfor.. frakt vil vel koste en del iogmed at jeg ville forsikret den, vet ikke om du vil det men frakt generellt er vel ikke så ille fra england og hit, kanskje 200-300kroner..

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar
Hør med nesten alle telebutikk forhandlere å spør om de kan få den til norge. Hvis de ikke bare bestiller den fra sin levrandør , eller de har det i deres sortemang. Og hvis de kan skaffe deg telefonen så spør først hvor mye de vil ha for å skaffe deg telefonen

9419898[/snapback]

 

den telefonen har ingenting med LG å gjøre da de dekslene er lagd av 3parts bedrift.. ingen forhandlere har noe med amosu å gjøre, så det å gå langs alle telebutikker som er har liten/ingen nytte..

Lenke til kommentar

Har jeg sakt noe med LG da? hmm, merkelig. Det finnes mange forhandlere som tar den til norge for deg hvis du betaler litt penger, så du slipper å gjøre slikt med mva osv, så det ikke blir feil. Og jeg har heller ikke sakt at amosu har noe å gjøre med en forhandler :p

tenk deg litt om før du skriver :p

Lenke til kommentar
Har jeg sakt noe med LG da? hmm, merkelig. Det finnes mange forhandlere som tar den til norge for deg hvis du betaler litt penger, så du slipper å gjøre slikt med mva osv, så det ikke blir feil. Og jeg har heller ikke sakt at amosu har noe å gjøre med en forhandler :p

tenk deg litt om før du skriver :p

9427656[/snapback]

 

hehe sorry var litt trøtt etter lang dag, hjernen hang ikke helt med på alt :blush:

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...