Gå til innhold

Problemer med Lightroom i design modus

Anbefalte innlegg

Lastet ned trial versjon av Lightroom fra Adobe for å teste det ut.

Når jeg går i Design modus og velger et bilde så kræsjer hele programmet når bildet "rendrer" ferdig. Går fint hvis ingen bilder er valgt. Noen som kjenner til problemet? Resten av programmet er jeg veldig fornøyd med og tenkte å kjøpe det hvis det finnes en fiks for denne feilen.

Typisk feilmelding er:

AppName: lightroom.exe AppVer: 1.1.0.0 ModName: msvcr80.dll

ModVer: 8.0.50727.163 Offset: 0000892c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs vel litt om hva man har problemer med. For om du vurderer å kjøpe en lisens på Lightroom og programmet ikke fungerer slik at du får testet det. Da får vel ikke Adobe noe salg på en lisens i dette tilfellet? Så det er til Adobes interesse å hjelpe deg i dette tilfellet + evt samle sammen data om hva er det som skjer slik at dette kan sendes til den avdelingen som lager Lightroom. Om du derimot har spørsmål, hvordan bruker jeg dette programmet etc, så klart får man ikke support på det. Da får man nok bare info om å lese på www.adobe.no eller noe slikt. ;)

Så ta en tlf til dem, si at du tester Lightroom trial og at programmet kræsjer og at du ikke får vurdert programmet til det fulle før du avgjør om du vil kjøpe en lisens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...