ugotabanana Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Om noen lurer på hvordan smykker jeg mener så ere slike: http://stores.ebay.com/Sol-Store Pris: Spiller egentlig liten rolle, men jo billigere jo bedre så kan man kjøpe inn fler Endret 2. september 2007 av brutti Lenke til kommentar
nerval Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ikke meningen å invadere tråden din, men om noen skulle vite om ett sted de selger slikt i Trondheim, hadde jeg satt pris på det Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 www.formatshop.no og mote.no har noen de selger på kjøp/salg forumet Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Aloha Hemp i Oslo ;p Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ikke meningen å invadere tråden din, men om noen skulle vite om ett sted de selger slikt i Trondheim, hadde jeg satt pris på det 9414953[/snapback] hadde du tatt turen til "martnan" så hadde du nokk funnet noen s,ykker du ville ha kjøpt, var der selv foresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå