Gå til innhold

Hvorda få legge spill inpå hardisken på Xboxen

dangaute4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har xbox og lurte på kossen me fekk legga spill og musikk på harddisken.

må eg kobla xboxen til data via nettverskabelen??

9414149[/snapback]

er den modda?

Du kan bruke en pc å streame filene over,

eller så kan du brenne dei på dvder å legge dei inn som på en anna data... :)

Lenke til kommentar
kjønner ikkje heilt?

9416933[/snapback]

Du kan spille av filmer og musikk via et nettverk. Men du kan ikke legge over spill på harddisken. Hvis du skal spille av film og musikk via et nettverk, så må du gå til din Windows media player på din PC og tillate at du deler dine medier over et nettverk.

Lenke til kommentar

Det er en gammel Xbox du har ikke sant?

For på xbox360 Kan ikke harddisken brukes på den måten som jeg tror du tenker på.

På en Xbox1 er det mulig men du må hacke xboxen først. Dersom du ikke har en hacket/modifisert xbox så må du modifisere den først, eller få tak i noen som kan modifisere den for deg (koster vanligvis rundt 300-400 kroner litt avhengig av hvor i landet du bor, og om du skal ha en softmod eller en modchip. Modchiper er litt dyrere men det er flere som kjenner til hvordan man setter dem inn så de er lettere å få tak i. Dersom du skal bytte ut harddisken din med en større en så er det også en ørliten fordel om du har en modchip istedenfor en softmod fordi bytting av harddisker er litt enklere på maskiner med modchip.)

Når det gjelder å legge musikk inn på harddisken så trodde jeg det var ganske Plug-and-play. har aldri gjort det selv så jeg aner ikke hvordan det gjøres, men jeg tror ikke akkurat at det er rocket science. Man trenger i alle fall ikke å modifisere xboxen sin for å legge inn musikk på den.

Endret av Asmodeus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...