Snikpellik Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Du kan sjekke under "Barracks" > "Challenges" i betaen... Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 kan vel legge meg til. får vel keyen min snart Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Nå har jeg gjort towel-trikset, så nå funker min xbox. Kommer en slem nisse og tar den snart, dog. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nå har jeg gjort towel-trikset, så nå funker min xbox. Kommer en slem nisse og tar den snart, dog. 9464568[/snapback] Tok trikset for noen dager siden jeg også og det funket overaskende bra i starten, men når jeg slo av og på boksen ville den selfølgelig ikke mer.. Så det er overhodet ikke et triks som fungerer i lengden (som noen påstår). Er veldig opp og ned fra konsoll til konsoll, kanskje du er heldig. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Fantastisk avatar som passer utrolig bra til posten e-wok! Heldigvis har boksen min vært normal etter den lille nær-døden opplevelsen den hadde. håper den holder Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Vis jeg får beta key idag, så er gamertagen min: ondskapenslord, vis ikke, så er den fortsatt den samme, men uten cod-betean Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Nå har jeg gjort towel-trikset, så nå funker min xbox. Kommer en slem nisse og tar den snart, dog. 9464568[/snapback] Tok trikset for noen dager siden jeg også og det funket overaskende bra i starten, men når jeg slo av og på boksen ville den selfølgelig ikke mer.. Så det er overhodet ikke et triks som fungerer i lengden (som noen påstår). Er veldig opp og ned fra konsoll til konsoll, kanskje du er heldig. 9464659[/snapback] Sånn var det til meg, da jeg først prøvde. Prøvde nemlig for rundt en uke siden, og da sluttet det å funke når jeg restartet. Men så prøvde jeg igjen i går, og da med to sånne NSB-pledd (), og nå har den funket siden. Det tok i tillegg bare fem minutter, pluss 10 minutter nedkjøling. En ting jeg la merke til: Den begynte å bråke mens den la pakket inn og svettet, og til slutt slo den seg av! Den må tydeligvis bli så varm at den gjør det for at det skal funke. Så prøv med noen pledd, og ikke sånne tynne håndkle. Funker fett her. Finner forøvrig ingen å spille med på COD4 nå. :/ Bare 5-600 som spiller. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Hva med å samle en gjeng på seks stykker, og så har vi samme klantag? Hadde det funtes en måte å få alle på samme lag, hadde jo det vært fett nok. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 jeg er med på clantag! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 jeg er med på clantag! 9464871[/snapback] Okei, nå bruker jeg "Nor" som tag. Den er vel grei nok? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvorfor ikke bare få alle her inne til å bruke samme clantag? Kan sette Nor som det jeg. Hadde det gått med en bokstav til kunne vi hatt "Gamer". Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Hvorfor ikke bare få alle her inne til å bruke samme clantag? 9465311[/snapback] Var jo akkurat det jeg mente, skrev jeg noe annet? Mitt forslag: Nor. Ellers hadde HW gått an. [HW] Endret 10. september 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ja du sa vi kunne samle en gjeng på seks stykker. Mulig jeg misforstod. Jeg stemmer for noe som identifiserer denne siden jeg egentlig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg har brukt NOR som clan-tag helt siden funksjonen ble mulig. Synes NOR er fint jeg. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Jeg stemmer for noe som identifiserer denne siden jeg egentlig. 9465591[/snapback] Trukke vi får kortet ned til så få bokstaver da... Hvorfor ikke bare "Nor"? Synes NOR er fint jeg. 9465629[/snapback] Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Da sier vi NOR da. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Flott! Synes NOR er fint jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå