Alex ws Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Micen min er rota bort i oppussingsrotet, så jeg forblir stum i et par dager fremover. Skal bare skrubbe gulvet og montere en IKEA-kommode, så er jeg game. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 æsj, er nødt til å vaske rundt :/ menne.... noen må hoste Lenke til kommentar
hiiviir Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 HiViR og co NPF er med vett'u Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er det ingen med mic da eller? Isåfall så joiner jeg heller et annet game. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ble det noe av eller? Jeg spiser akkurat nå, men fortsetter nok å spille om et kvarters tid. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 fant akkurat ut at morgendagens forelesning er avlyst, så det er mulig jeg dukker opp. er ganske groggy, så vet ikke helt Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Aight, ser om jeg ser deg. Lenke til kommentar
hiiviir Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har mic og spiller 24/7 har ikke spilt med norske enda..... snakker hele tiaxD pliz legg meg til HiViR og co NPF Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg kommer hjem rundt 4/halv 5, og er klar til å spille da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er med på noe norsk spilling i dag/kveld. Har mic. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 jeg er og muligens med. men vi mangler vel fortsatt en host.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er med i kveld jeg og. Men trenger en host ja. Tror ikke jeg har super linje. Mic-en min er også dessverre ute av funksjon, men kanskje jeg kan lodde litt til i kveld og se om jeg får den til å funke. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg er også med i kveld, har vært uten internett siden i går, så blei lite spilling i går.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Byttet navn ifra Boff3n GoE til kun Boff3n. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Legg meg gjerne til på gamertag "gazzwest". Blei forframma til sergeant igår kveld Lenke til kommentar
MorganK Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg skal spille ikveld. Jeg har 6 mbit linje. Veit ikke om det er nok til å hoste jeg, men jeg er ihvertfall med å spille :!: Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Strålende! Skal vi satse på å få i gang noe rundt åtte? Jeg kan heller ikke hoste, usikker på linja, men den er ikke sprek. Hvor mange er vi da? 8-9 stykk? Endret 5. september 2007 av Alex ws Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 8 høres flott ut for min del. i'll be there Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Tror jeg er med, inviter meg hvis jeg er på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå