E-wok Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Ja, vet det alltid har vært 11, men i startfasen - FØR den kom ut, har det vært 20. Edit: Se her: Endret 3. september 2007 av E-wok Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har nå fått til så beta'n fungerer på min vanlige gamertag, som er i sig Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 legg merke til at det står PRE-BETA Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 legg merke til at det står PRE-BETA 9422458[/snapback] Nuvel, det var fortsatt planlagt at det skulle være maks lvl 20 i betaen. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 det vet jeg ingenting om. eneste jeg har blitt fortalt er at den skal heves til 25 snart. Noen andre som har problemer med den "DOWNLOADING GAME SETTINGS" greia? så på charlieoscardelta.com at det var mange som hadde problemer med den nå. inklusiv meg Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ja jeg har problemer med den hele tiden. Prøvde 4-5 ganger istad, den sto lenge hver gang. Lengste den sto var rundt 5-6 minutter uten å komme inn. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) den ble borte hos meg nå. håper jeg får spillt litt før den kommer igjen (elsker at skolen begynner så seint :D) Endret 3. september 2007 av zeox Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Da var jeg endelig i gang! Dritfett spill, men det vet dere sikkert allerede... Noen som spiller enda? Gamertaget mitt er fremdeles Alex WS. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 jeg holder det fortsatt gående! Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Og da tok jeg kveld... Satan så morsomt! Domination er muligens den morsomste modusen så langt. Imponert over hvor varierte banene er, både i design og stil. Skal vi prøve å få til en haug med oss norske i morgen kveld? Jeg er med fra ni-ti-tia og utover til langt på natt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg er med på det. Kanskje. Da må vi hvertfall finne en host FØR den tid da. Lenke til kommentar
MorganK Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Dere kan legge til meg Fikk Beta'en i går.. Gamertag: MoggeKa Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Men vil det gå via amerikanske servere selv om det er bare norske i ett game ? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Men vil det gå via amerikanske servere selv om det er bare norske i ett game ? 9423662[/snapback] Ikke hvis en av oss hoster? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Idag er jeg med fra 7 og utover, så skal jeg vise dere true reddot A4 ownage. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Men vil det gå via amerikanske servere selv om det er bare norske i ett game ? 9423662[/snapback] Ikke hvis en av oss hoster? 9424385[/snapback] Spørs om de har laget det sånn at serveren sender ut data eller om den som hoster gjør det. Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Fikk lastet den ned i dag, så jeg slenger meg med. Gamertagen min er Sjokoladespiser. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Spiller litt: Gamertag; Gundrosen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bare å si fra gutta, så slenger jeg meg med. Inviter Skummel til et norsk game om noen setter i gang. Vil være online mye utover kvelden. Forresten er mic-en min fucka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå