Snikpellik Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg skal slette noe gammelt skrap, så jeg har plass til dere. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg kan sikkert være med jeg og. Men er nok ikke klar før i 22-tia. Skal ut og handle nytt klesskap og kanskje noen gardiner. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vel, jeg kommer til å sitte på til rundt 12,1 så det er bare å legge til Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Må virkelig få opp noen norske servere altså, jeg lagger ikke sånn at jeg hopper bortover, men det er skuddlagg på en måte. Selv om jeg skyter som en villmann på noen, så ser jeg i killcammen etter at jeg er dø at jeg ikke gjorde det. Utrolig irriterende, og nok en avgjørende faktor for at jeg dør så mye. 9415214[/snapback] Slik har jeg det hele tiden i toern. Ikke alltid like ekstremt. Men jeg må ca alltid reagere litt raskere enn amrikanerne om jeg skal ha en tjangs. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Må virkelig få opp noen norske servere altså, jeg lagger ikke sånn at jeg hopper bortover, men det er skuddlagg på en måte. Selv om jeg skyter som en villmann på noen, så ser jeg i killcammen etter at jeg er dø at jeg ikke gjorde det. Utrolig irriterende, og nok en avgjørende faktor for at jeg dør så mye. 9415214[/snapback] Slik har jeg det hele tiden i toern. Ikke alltid like ekstremt. Men jeg må ca alltid reagere litt raskere enn amrikanerne om jeg skal ha en tjangs. 9419224[/snapback] Ja, fryktelig kjipt. Spilte dog nettopp en match der jeg ikek merka noen ting til dette, og jaggu meg eide jeg ikke hele gjengen også.. Så, for min del spiller det ganske stor rolle om det er bra server eller ikke har jeg funni ut. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Slik har jeg det hele tiden i toern. Ikke alltid like ekstremt. Men jeg må ca alltid reagere litt raskere enn amrikanerne om jeg skal ha en tjangs. 9419224[/snapback] Jepp, men hvis de har gjort nettverkskodingen på en spesiell måte er det ikke problemfritt å skyte deg for dem heller. Din konsoll må jo laste opp din posisjon til dem også. Men jeg tror ikke de har gjort det sånn, forsåvidt. Endret 3. september 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Da har jeg slettet et par fra vennelista slik at det er plass til den som måtte ville legge meg til herfra Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Noen som setter opp et game? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hvem har grei linje? jeg har 1.5MB... Lenke til kommentar
trydis Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har 10 Mb upload, blir nok litt spilling senere i kveld. GT: kamikazegrandma Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvem setter opp? Hadde vært tøft å bli invitert! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har 400kb/s ut liksom. Burde holde til et lite game, men det er ALLTID mongo når jeg hoster, uansett spill. Har også merka det her. Til og med jeg lagger liksom.. Så noen andre skal få gleden av å hoste. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Blir borte litt etter klokka 21, hadde vært fett å ta en runde før det om noen setter opp Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har 400kb/s ut liksom. Burde holde til et lite game, men det er ALLTID mongo når jeg hoster, uansett spill. Har også merka det her. Til og med jeg lagger liksom.. Så noen andre skal få gleden av å hoste. 9420421[/snapback] skjer det samme hos meg. telenor Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nettopp spillt siden 4, så har en pause nå, men det finnes en liten sjanse for at jeg kommer på. Ang. lag så synes jeg at det er nærmest null lag i betaen, den glir så lett. Spør her også: Hvilket oppsett bruker dere mest? Mitt oppsett: A4 Red Dot .45 silencer Stun Grenade Sp. Grenades x 3 Stopping Power Deep Impact/Extreme Conditioning Maps: Crash > Overgrown > Vacant Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 M4 med ACOG USP .45 C4 x2 Juggernaut Last Stand Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Argh, last stand er så forbanna irriterende! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hva er det? At man kan ligge og skyte når man egentlig skulle ha dødd? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 jepp, og jeg elsker det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Går altid i dass når eg skal fyra av mot folk føre mine siste sekunder er over Traff en fra JÆVLIG langt hold ein gang da, men det var vel heller meir flaks enn skills ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå