covenent Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg er med på et par timer med CoD når jeg kommer hjem fra skolen, i 12-13 tiden. Gamertag: Vaskebjorn Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Blir spilling i hele kveld Gametag: PowerFeeD Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Synes nå systemet er ganske dritt også jeg da. Vant til Vegas, det er jo faen meg himmel i forhold til det mølet her. Fikk ikke spilt noe i kveld. 9490317[/snapback] As told, det er en beta her. Du kan ikke sammenligne en beta med et fullført og ferdig lagd spill. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ikke så artig når dere sitter å ber folk forlate partyet da men.. Er det slik at hver avtale er på 6 personer maks? 9490785[/snapback] Tror det ja, gaz var også redd for å kicke folk 9491273[/snapback] Ganske håpløst å sitte å invitere "alle" til spilling, når man i teorien kun trenger 5 spillere da Blir jo nesten umulig å få plass da det virker som man sender ut en haug med invites og så bare ber alle som kommer inn etter nr 6 på serveren om å forlate partyet. Lenke til kommentar
Saggy Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) spillt mot randoms i hele natt jeg, skaffa rank 13 og M4 + red dot sikte. *kosepå* EDIT: KRISE! tomme batterier på begge kontrollerne må ut å shoppe maxipakk batterier jeg da... Endret 14. september 2007 av Saggy Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Heisann. Da har jeg prøvd betaen. (Håper dette er en plass for å kommentere spillet også). Synes det var morro, men kanskje litt skuffet etter all "hypinga". Ble ikke blown-away, noe jeg gjorde da jeg satt meg ned og spilte Gears of War over nett for første gang. Men det gir noe annet. Likevel skal de slite med å "gruse" Halo 3 og det Bad Company rent "multiplayermessig". Så overlegent var det ikke, men vi kan tviholde oss på håpet mtp. det "bare" er en beta. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 spilte bare random i går.. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Heisann. Da har jeg prøvd betaen. (Håper dette er en plass for å kommentere spillet også). Synes det var morro, men kanskje litt skuffet etter all "hypinga". Ble ikke blown-away, noe jeg gjorde da jeg satt meg ned og spilte Gears of War over nett for første gang. Men det gir noe annet. Likevel skal de slite med å "gruse" Halo 3 og det Bad Company rent "multiplayermessig". Så overlegent var det ikke, men vi kan tviholde oss på håpet mtp. det "bare" er en beta. 9491699[/snapback] Bare vent til du kommer litt inni spillet. Får litt dreisen på å bruke våpena, blir vant til banene. Jeg blir bare mer og mer imponert. Jeg tror dette kommer til å bli på høyde med både halo og bad company! Hva som stikker av med 1.plassen er smak og behag fra hver enkelt! Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Fikk beta-nøkkel bra gamer.no i går, og lastet ned demoen i går kveld. Er gjerne med på litt spilling! Gamertag: Janvmoen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Synes nå systemet er ganske dritt også jeg da. Vant til Vegas, det er jo faen meg himmel i forhold til det mølet her. Fikk ikke spilt noe i kveld. 9490317[/snapback] As told, det er en beta her. Du kan ikke sammenligne en beta med et fullført og ferdig lagd spill. 9491551[/snapback] Tror du virkelig de kommer til å skifte system i det ferdige spillet da? Få noe ala RB6, og jeg hopper i taket. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ikke skifte hele driten, men mest sannsynlig forbedre den. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Sleng inn MrDonutSeeker også Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Blir nok litt spilling i kveld ja Lenke til kommentar
espinos Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg skal spille nå snart.. noen som er med? espinos666 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Inviterar òg ikveld brukarane her på gamer.no på ein Cod4 beta match. Legg meg til på gamertag: Gazzwest Sender invites kl 20.00 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Tror jeg kan bli med på noen runder i kveld ja.. Akkurat spilt et par timer eller noe, så får se. Bare å slenge en invite min vei om jeg er på. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 ME WANT ME WANT! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Inviterar òg ikveld brukarane her på gamer.no på ein Cod4 beta match.Sender invites kl 20.00 9494788[/snapback] Begynner å bli en fast ting dette? Gaz' til kvelds. Endret 14. september 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ondskapenslord: Du får fortelle kompisene dine at det ikke var de jeg kalte en fransk faen, men de tolvåringene som var på mitt lag og hylte og ræmjet som om tykjen selv skulle tatt de bakfra. "Bamsepappa, oui, sacre blou, bamsepappa, bamsepappa" Gaaah.. Kino, vi skytast Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Haha., hørte ingenting.Hørte et jævla ekko i noens mikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå