Gå til innhold

Call Of Duty 4: Beta Vennetråd

Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke så artig når dere sitter å ber folk forlate partyet da men..

Er det slik at hver avtale er på 6 personer maks?

9490785[/snapback]

Tror det ja, gaz var også redd for å kicke folk :whistle:

9491273[/snapback]

Ganske håpløst å sitte å invitere "alle" til spilling, når man i teorien kun trenger 5 spillere da :roll:

Blir jo nesten umulig å få plass da det virker som man sender ut en haug med invites og så bare ber alle som kommer inn etter nr 6 på serveren om å forlate partyet.

Lenke til kommentar

Heisann. Da har jeg prøvd betaen. (Håper dette er en plass for å kommentere spillet også). Synes det var morro, men kanskje litt skuffet etter all "hypinga".

Ble ikke blown-away, noe jeg gjorde da jeg satt meg ned og spilte Gears of War over nett for første gang. Men det gir noe annet. Likevel skal de slite med å "gruse" Halo 3 og det Bad Company rent "multiplayermessig". Så overlegent var det ikke, men vi kan tviholde oss på håpet mtp. det "bare" er en beta.

Lenke til kommentar
Heisann. Da har jeg prøvd betaen. (Håper dette er en plass for å kommentere spillet også). Synes det var morro, men kanskje litt skuffet etter all "hypinga".

Ble ikke blown-away, noe jeg gjorde da jeg satt meg ned og spilte Gears of War over nett for første gang. Men det gir noe annet. Likevel skal de slite med å "gruse" Halo 3 og det Bad Company rent "multiplayermessig". Så overlegent var det ikke, men vi kan tviholde oss på håpet mtp. det "bare" er en beta.

9491699[/snapback]

Bare vent til du kommer litt inni spillet. Får litt dreisen på å bruke våpena, blir vant til banene. Jeg blir bare mer og mer imponert. Jeg tror dette kommer til å bli på høyde med både halo og bad company! Hva som stikker av med 1.plassen er smak og behag fra hver enkelt!

Lenke til kommentar
Synes nå systemet er ganske dritt også jeg da. Vant til Vegas, det er jo faen meg himmel i forhold til det mølet her.

Fikk ikke spilt noe i kveld. :(

9490317[/snapback]

As told, det er en beta her. Du kan ikke sammenligne en beta med et fullført og ferdig lagd spill.

9491551[/snapback]

Tror du virkelig de kommer til å skifte system i det ferdige spillet da? Få noe ala RB6, og jeg hopper i taket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...