Gå til innhold

Call Of Duty 4: Beta Vennetråd

Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan vi legge opp en tidsplan om når vi kan spille sammen?

f.eks kl 12:00 skriver 12 stykker seg opp, så spiller alle sammen.

kl  09:00, 12:00, 15:00, 18:00, 21:00, 24:00, 03:00 f.eks

9484852[/snapback]

Hva er vitsen egentlig? Hvorfor ikke bare ta det som det kommer? Sender bare masse invites til de som er pålogget når jeg skal spille uansett jeg.

9485060[/snapback]

fordi kanskje vi kan få til en bare norsk kamp, det blir ikke altid bare norske når man tar det som det komemr.. og jeg gidder ikke og henge på live hele tia

9485393[/snapback]

Har spilt masse norske kamper uten at det har blitt følgt ut fra noen tidsplan her jeg. ;) Du må gjerne gjøre det, men jeg synes bare det beste er om vi kanskje slenger ut en kommentar her om at man vil spille, så bare joiner folk etterhvert. :)

Lenke til kommentar

Inviterar ikved dei som vil med på CoD4 Norway domination.

Sist me spelte, 6 nordmenn vs. 6 andre tullingar vant me 7 av 9 rundar. Dette var sjølvsagt utruleg morosamt. Så eg inviterar med dette dei som vil, med på eit game ikveld (torsdag), kl 22.00.

Legg meg til på gamertag Gazzwest om du vilk væra med. Eg sender party invite til dei som ønskjer.

Snakkast ikveld folkens!

Lenke til kommentar
Heilt fantastisk spel, ingen tvil om dette. Til og med einspelar delen ser gjennomført ut. Håpar på stor variasjon på dei resterande multiplayer karta.

9486726[/snapback]

Så gode som de tre karta vi har nå er, så tror jeg ikke vi trenger å være redde for det hvertfall. Gleder meg vilt til spillet kommer ut altså. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...