Gå til innhold

Sapphire 9700PRO på MSI KT4 ULTRA???

Gef

Anbefalte innlegg

Har en kompis som har dette, hver eneste gang han prøver å opdatere VIA driveren til hk, så klikker maskinen, når han skal inn i hitman og UT2003, i UT stopper bildet og i Hitman restarter pc'en seg, har en liten ide om at han må opdatere BIOS?? Han har ikke gjort det før... :-? Har bare lagt inn driver til ATI fra cd som fulgte med. Systemet funker fint uten VIA driver men... :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de feilene i spillet høres ut som for varmt system. Be han laste ned motherboard monitor, og poste temperaturene her.

Slike problemer du nevner veldig vanskelig å løse uten å være der. Du kan jo be han flashe BIOS, men vet ikke om det EGENTLIG er noen vits. Jeg ville bedt han formattere. Det er det jeg ber folk gjøre når de spør om PC råd :)

de nye Via 4in1 drivere BØR innstalleres.. samme med de nye Catalyst driverne...

Lenke til kommentar
de feilene i spillet høres ut som for varmt system. Be han laste ned motherboard monitor, og poste temperaturene her.  

Slike problemer du nevner veldig vanskelig å løse uten å være der. Du kan jo be han flashe BIOS, men vet ikke om det EGENTLIG er noen vits. Jeg ville bedt han formattere. Det er det jeg ber folk gjøre når de spør om PC råd :)

de nye Via 4in1 drivere BØR innstalleres.. samme med de nye Catalyst driverne...

Har lagt inn de nyeste driverne til ATI og den nyeste 4in1 driveren, det var en ny pc med ny hardisk når vi satte inn dette kortet så...skal prøve å sjekke tempen...

Lenke til kommentar

det var litt varm hovedkortstemperatur det så forsøk med åpent kabinett eller noen annen form for kjøling (vifter).

mitt msi hovedkort har maks på 60 grader før det begynner å mislike omgivelsene så om temperaturen hopper opp i over 60 når du skal spille så kan dette godt være grunnen til ustabiliteten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...