4588pkdkrikue5c Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Heisann, Har en helt ny Dell XPS som vi fikk av skolen, hvor mye rart skjer. Ingen spill funker. Det funker på alle de andre sine, men ikke min. Det er ikke noen sperre på den, jeg er administrator. Postal 2, går altfor fort. GTA San Andreas henger seg når jeg prøver å hoppe over reklamen, og nekter meg å bruke musen i spillet. Vice City virker heller ikke med musen. Dessuten hender det mange ganger at musa bare slutter å fungere. Prøvd å slå av og på touchpaden. Oppdaterer nå maskinen, men tviler på at det hjelper. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har du installert alle drivere, directX, osv? Om du har produktnøkkelen vil jeg anbefale deg en reinstallering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har du installert alle drivere, directX, osv? Om du har produktnøkkelen vil jeg anbefale deg en reinstallering. 9418664[/snapback] Hvis han fikk det fra skolen så betyr det at drivere og sånt er allerede installert Lenke til kommentar
b21a Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har du installert alle drivere, directX, osv? Om du har produktnøkkelen vil jeg anbefale deg en reinstallering. 9418664[/snapback] Hvis han fikk det fra skolen så betyr det at drivere og sånt er allerede installert 9423605[/snapback] Ikke dermed sagt at ikke den som satte opp maskinen ikke kunne ha glemt noe, sjekk enhetsbehandlingen for event. mangler. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har sjekket. Det meste skal stemme. Fikk løst problemet med GTA. Det var noe cursor innstillinger. Så med stilt på det, og avslåt touchpad funker det tålig bra. Men bare Vice City. San Andreas henger seg bare opp. Samme med Postal. Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Om du fikk den fra skolen er det vel skolen sitt ansvar at maskinen fungerer. Hva med å spør personen som er ansvarlig? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 1.: Har du oppdatert alle spill? 2.: Oppdater alle drivere, blandt anna DirectX 9.oC AUGUST oppdateringen 3.: XPS support: 815 35 043 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Takk for informasjonen Kan nok spørr ITansvarlig, men det funker jo greit nok nå. Vice City iallefall. Postal av og til. Men akkurat Postal er ikke original heller. Får ikke tak i det her i Norge. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Det ville vært en god investering Edit: Jeg mente naturligvis en plass jeg kan kjøpe spillet. Endret 4. september 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 play.com ? eller amazon.com Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Okei.. Antar det ikke selges i Norge altså? Ofte lettere å hive seg på latsiden da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå