Zingzing Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kan dere gi meg forslag på en helt ubruklig og tøff usb-dings jeg kan kjøpe meg? Sånne det er på dings.no f.eks Mhv Nils Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Så en USB SAM (Surface to Air Missile) launcher på Gooba.no for et par uker siden, vet ikke om de fremdeles har den nå da...Hadde visst en rekkevidde på opptil 5 meter, var fristet til å kjøpe en til kontoret, men klarte å styre unna... Ellers er jeg meget fornøyd med aqvariet mitt: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=X...USBBL&mcat=c549 Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Kan dere gi meg forslag på en helt ubruklig og tøff usb-dings jeg kan kjøpe meg? Sånne det er på dings.no f.eks voff, voff Det finnes også en betydelig nyttigere utgave, med flashminne, som ikke humper i vei, med mindre man leser fra/skriver til enheten. Endret 2. september 2007 av zotbar1234 Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Hihi, takk for svar Flere forslag mottas! Lenke til kommentar
Scooter Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kan dere gi meg forslag på en helt ubruklig og tøff usb-dings jeg kan kjøpe meg? Sånne det er på dings.no f.eks voff, voff Det finnes også en betydelig nyttigere utgave, med flashminne, som ikke humper i vei, med mindre man leser fra/skriver til enheten. 9414117[/snapback] rI-pct3zy18 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hallo, det blir ikke bedre enn USB hamsteret som løper etterhvert som du skriver: Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 denne http://www.microplex.no/product.aspx?pid=USBMISLA1&mcat=c603 Sikkert morsom på LAN Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Sier bare Gadgets.no! Alt du kan tenke deg Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå